вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Бизнес анализ

Отчетите са най-добрият съветник

Google Analytics и Google E-commerce Tracking

Google Analytics & Google E-commerce tracking

Google Analytics е безплатна система за измерване на сайта Ви, и по-точно за измерване на посетителите и тяхното поведение. Е-магазин Summer Cart се свързва с Google Analytics само с 1 клик от админ панела. Благодарение на тази свързаност Вие ще разберете:

  • от къде идват посетителите на Вашият сайт
  • как го намират при търсене
  • колко време прекарват в него

А за напредналите търговци имаме още по-задълбочен, още по-обхватен интрумент за проследяване на потребителите от първото им посещение в сайта ви до финализиране на покупката - Google E-Commerce Tracking модул.

Отчети за продажби и печалба

14 вида отчети в табличен и графичен формат

Електронният магазин Summer Cart разполага с 14 вида отчети, показани за ваше удобство по 2 начина - като таблица и като графика. Отчетите са:

Отчети за продажби

  • Продажби по продукт
  • Продажби по категория
  • Продажби по клиент
  • Продажби по държава
  • Продажби и печалба

Отчети за клиент

  • Държави на клиентите
  • Преглеждания на страница / посещения
  • Показвания на продукт
  • Показвания на категория

Отчети за поръчките

  • Средна сума на поръчка
  • Статуси на поръчка
  • Методи за плащане
  • Методи на доставка
  • Артикули за поръчка

Какво става в магазина ви преди реалните продажби?

Платформата Summer Cart има собствени Отчетите за посещения, с помощта на които може да анализирате е-магазина си без да влизате в други системи. Ще си отговорите на въпроси като:

Колко хора посещават вашия онлайн магазин?

  • В Summer Cart се отчитат уникалните посещения, или казано на езика на търговията нови потенциални клиенти, при това на ежедневен, седмичен, месечен принцип. За да започнете да продавате, магазина ви трябва да има посетители, нали? При това колкото повече, толкова по-добре!

Колко страници разглежда всеки посетител?

  • Ако разглежда само една-две, това означава че е хвърлил бегъл поглед върху офертите ви и вероятността да направи поръчка е малка. В такъв случай може да го стимулирате със Свързани продукти! Освен това, статистиката за брой разгледани страници спрямо уникални посещения ясно ще ви помогне да измерите ефекта от нова рекламна или промоционална кампания.

Кои продукти се разглеждат най-много?

  • Изключително полезна статистика, която ще ви подскаже върху кои стоки да съсредоточите усилията си, предлагайки например най-добра цена, най-практично описание, по-хубави снимки или видео

Кои категории се разглеждат най-много?

  • С тази статистика ще знаете кои продуктови категории са най-интересни или най-търсени, за да предприемете умен ход и да генерирате повече продажби.