Най-важни дизайн подобрения

1. Нов дизайн Монако

2. Асиметрична галерия с продукти

За първи път в България!

Само в Summer Cart магазините!

Хит в Америка и Европа!

Вдъхновяваща новост от света на дизайна, с която ще привлечете много внимание и ще удължите времето, което посетителите прекарват в магазина ви.

3. Мултимедийно мега меню

Мега менюто е най-новият начин в света на дизайна да бъдете уникален и неповторим!
Може да правите безкрайна комбинация от елементи в главното меню на сайта ви. Автоматично съчетавате марки, категории, избрани продукти, нови продукти, най-продавани продукти, видео клипове, банери, свободен текст и блог статии директно в навигацията на сайта ви! Работи с дизайните Monako, Chameleon и Fashion Boutique.
Трудно е за разказване, но е върховно за показване.

4. Тотално нов дизайн на Административната област

5. Безкрайна галерия с продукти и постепенно зареждане на снимки

Вашите клиенти ще разглеждат всички продукти от дадена категория в една-единствена мега дълга страница. Например, ако в категория Рокли има 500 артикула, всички те ще се показват в една страница без край, посетителят скролва надолу и вместо да види страница 1 | 2 | 3 | т.н. той вижда още и още продукти. А най-хубавото е, че снимките на продуктите се зареждат с елегантен “закачлив” ефект.

6. Воден знак върху продуктовите снимки

Сега автоматично генерирате воден знак върху продуктовите си снимки. Определяте позиция, прозрачност, размер на водния знак, и решавате дали водният знак да се появява върху малки, нормални и/или големите снимки в е-магазина ви.

7. Лого редактор и Слоган

Ако нямате готово лого това вече не е проблем. Сега може да създадете Ваше красиво лого без никакви технически знания. Summer Cart автоматично ще направи Вашето лого от избрания от вас текст, цвят и размер. Още по-хубавото е, че може да си напишете и вдъхновяващо послание (слоган) директно под логото. Със Summer Cart е толкова лесно да изпъкнете и да Ви запомнят!

8. Пълзящо меню (sticky menu)

Името му е грозно, но върши отлична работа! Когато започнете да разглеждате дълъг списък с продукти и скролирате още и още надолу, главното меню започва да „пълзи“ и автоматично се мести надолу. Лепкави менюта има както в клиентската област на е-магазина, така и в административната. Да няма сърдити :-).

9. Акордеонно меню за продуктовите категории

Най-важни търговски подобрения

10. Експресна поръчка без регистрация

Само за 2-3 секунди вашите клиенти могат да поръчат продукт, записвайки своето име и телефон още докато разглеждат продукта, без да минават през регистрационния формуляр на официалната поръчка. Експресната поръчка се управлява в Общите настройки на магазина, и Собственикът на магазина сам решава какви детайли да изисква в бързата поръчка: клиентски телефон, име, имейл и адрес.

11. Изоставени колички

За първи път в България!

Само в Summer Cart магазините!

Хит в Америка и Европа!

Знаете ли, че средностатистически 68% от посетителите в онлайн магазин никога не завършват поръчките си?

Сега, с новата хитова функция „Изоставени колички“ вие имате втори шанс да спечелите клиента. Вече ще знаете:

А) Кой какво пазарува в момента в магазина ви (в реално време виждате какви продукти посетителите добавят в количките си)

Б) Съдържанието на изоставените колички от гости

В) Съдържанието на изоставените колички от полу-регистрирани посетители и техните лични регистрационни данни

В случай, че нов посетител започне да вписва личните си данни за да направи поръчка, но внезапно се откаже и напусне сайта ви, Вие ще виждате всичко което е попълнил преди да напусне сайта, включително продуктите които е избрал. Сега всичко е под ваш контрол! Ако желаете може да се свържете с него по телефон или имейл и да отправите неустоимо персонално предложение.

12. Постоянна количка за клиентите

За първи път в България!

Само в Summer Cart магазините!

Култова функция от Amazon.com!

Хората посещават вашия е-магазин, започват да пазаруват, слагат продукти в количката си и ... какво се случва в неблагоприятните 68% от случаите?

А) Пазаруването се прекъсва, защото посетителят затваря сайта (например цената за доставка не му харесва)

Б) Пазаруването се проточва, сесията на браузъра изтича и количката с добавените до момента продукти изчезва, съответно Вие губите посетителя.

И сега – какво прави постоянната количка?

Когато посетителят дойде повторно във Вашия е-магазин, сайтът автоматично го подсеща, че има незавършена поръчка, показва съдържанието на изоставената количка и му дава възможност да завърши изоставената си поръчка.

Според нас, както и според Amazon.com (те използват този хитър трик от много години) това е супер!

13. Вграден блог с Facebook коментари

Вече имате вграден блог с категории, статии и коментари. Поддържат се и коментари от Facebook. Коментарите в блога подлежат на автоматично или ръчно одобряване от страна на администратор. Имате и защита от спам с CAPTCHA код.

14. Вход за клиенти с Google+

Вашите клиенти могат да се регистрират в магазина ви ползвайки своя Google профил.

15. Повече социални връзки и Facebook коментари към продукт

От тук ще определяте дали да показвате Facebook, Google, Twitter бутони в продуктови страници, блог статии, новини, уеб страници. Също така от тук разрешавате и показването на Facebook коментари.

16. SEO подобрения съгласно одити на авторитетни специалисти

* Добавихме CANONICAL URLs спрямо стандартите на Google, Bing и Yahoo

* Добавихме REL PREV и REL NEXT на листинг страниците

* Добавихме NO INDEX NO FOLLOW тагове в Meta Robots

* Спряно е наследяването на SEO-то. Ако не е включено автоматичното попълване и не са въведени SEO елементи на продукта, не се взимат SEO елементи от категория или общото SEO на магазина.

* Автоматично попълване на SEO описание на продукт с шаблон от Settings -> SEO

* Добавихме контрол върху пренасочването на сайта - дали сайта да се зарежда с www или без

* Повишихме допълнително скоростта на платформата

* Допълнително оптимизирахме компресията на продуктовите снимки за още по-бързо зареждане на магазина

17. 360° изглед на продукт

360°-вия изглед не се обяснява, той се изживява. Полезността е ясна: увеличава продажбите. 360° изглед на продукти е допълнителен платен модул към версия 7.0 на Summer Cart.

18. Обвързване на платежен метод със зона на доставка

Особено полезна функция за търговци, които продават в чужбина и не желаят плащане с наложен платеж да се предлага на чуждестранните им клиенти.

19. Подобрения в модула на Еконт

20. Подобрения в модула на Спиди

21. Автоматични страници за нови продукти и продукти с отстъпка

22. Нови международни методи за плащане и куриери

Турция

IyziCo платежен модул + интеграция в реално време с 3-те най-големи куриерски компании в Турция Yurtiçi Kargo, MNG Kargo и Aras Kargo

 

Англия и САЩ

Amazon Payments, Google Wallet, Barclaycard, Payment Sense, Total Web Solutions

Русия

Yandex Money и Web Money

Азарбайджан

MilliKart, Golden Pay

Други подобрения
  • 23. Промо категории в началната страница
  • 24. Меню елемент от тип категория за да може да поставите падащо меню с Вашите категории където пожелаете. Покаже всички категории, или само част.
  • 25. Изцяло подобрен екран за управление на менюта. Вече е много по-лесно да добавите под меню и да управлявате навигацията на магазина.
  • 26. Добавяне на видео към продукт
    Платформата Summer Cart винаги е позволявала качването на видео клип към продуктово описание. Сега обаче видео клиповете се показват редом до продуктовите снимки.
  • 27. Нов раздел Промоции към продуктовия екран в Административната област
  • 28. Ръчно маркиране на Нови продукти (в комбинация с досегашната автоматична настройка)
  • 29. Показване / скриване на бутона Сравни продукти
  • 30. Архив с промени на инфо страниците
    Сега когато правите промени в някоя инфо страница като „Условия за доставка“, „За нас“, „Условия за ползване на сайта“ и т.н. за Ваше спокойствие предишните версии на тази страница се запазват в ревизии.
  • 31. Архив на изпратените имейли
  • 32. Улеснения в управлението на банери
  • 33. Опростено управление на подредби и кутии
    Върнахме се към добрите стари времена на системата, когато кутиите в магазина се разместваха с влачене-и-пускане в самостоятелен екран Подредби, който не е вграден в Дизайн редактора.
  • 34. Видео клипове с обучения вградени в Административната област
  • 35. Пускане на тикет за поддръжка директно от Административната област
B2B Пакет Бизнес към Бизнес разширения

36. Показване на цени само след регистрация

37. Известие при регистрация на нов потребител + Ръчно одобрение

Собственикът на магазина може ръчно да одобри новорегистриран потребител и да го причисли към подходяща клиентска група.

38. Повторна поръчка

Вашите клиенти на едро, които редовно пазаруват в е-магазина Ви и поръчват едни и същи артикули, сега могат да ги поръчат отново без да ги търсят в магазина. Клиентите на едро имат свободата да добавят или махат артикули от старите си поръчки докато правят повторна поръчка.

39. Фактури и кредитни известия

Издаване и управление на фактури, издаване и управление на кредитни известия.

40. Плащания

Вече може да въвеждате и контролирате плащанията, свързани с онлайн продажбите ви, директно в Summer Cart.

41. Счетоводен баланс на клиентите

Разполагате с подробен баланс за всеки клиент в е-магазина - за ваше удобство свързахме поръчки с издадени фактури и с въведени плащания.

42. Поръчка с отложено плащане

43. Директно плащане на произволна сума с кредитна и дебитна карта

Ако имате клиент, който пазарува на консигнация при вас и ви дължи 1000 лв, той може да влезе със своя профил в клиентската област на е-магазина и да заплати произволна сума с банкова карта, например 500 лв към вашия виртуален ПОС в ДСК.

44. Нов платежен метод „Плащане в магазин“

45. Обвързване на платежен метод с клиентска група

Ако във вашата търговска практика имате специални договорки за разплащане с дадена група клиенти, например за клиенти на едро от Видин разрешавате „Плащане по банков път до 7 дни след доставка“, те ще могат да пазаруват във вашия е-магазин с този платежен метод само след като влязат със своя профил. Специалният платежен метод няма да бъде достъпна за други клиенти освен ако ви не разрешите.

46. Обвързване на метод за доставка с клиентска група

В продължение на горния пример, ако във вашата търговска практика имате свои маршрутни линии и график за доставка до определени населени места, например пътувате за Видин в събота, то тогава за клиентите на едро от Видин може да разрешите „Безплатна доставка по наш график“. Специалният метод на доставка няма да бъде достъпен за други клиенти освен ако ви не разрешите.

47. Продажба на продукт само за определена клиентска група

Може да ограничите продажбата на някой продукт само за определена клиентска група.

48. Минимални и максимални количества по продукт по клиентска група

49. Импорт и експорт на варианти

50. Дизайнер на фактури за печат върху ваша бланка

Онлайн магазин от SELITON