вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Модул за синхронизация със Selmatic ERP

Експорт със SelMatic ERP към онлайн магазин Seliton 

Представяме Ви готовото разработено решение на Seliton 8.0 за бърз и лесен експорт - SelMatic ERP

Спестете време и усилия с експорт от SelMatic ERP към онлайн магазин Seliton!

Синхронизирате с минимални усилия, като спестявате огромно количество ръчен труд. Осигурявате си автоматични последващи синхронизации за отразяване на промените, настъпили в складовата Ви програма по отношение на цените, наличностите, нововъведените продукти и категории.

Процесът на редовно обновяване между SelMatic ERP и Seliton автоматизира и координира двете системи, помагайки Ви да се фокусирате на 100% върху бъдещото си развитие, като подпомага процеса на общото планиране на вашия бизнес и затвърждава позициите Ви на водещ търговец във вашия сектор. Търговецът сам управлява и избира честотата на сихронизацията. Двупосочната синхронизация е нова гигантска бизнес стъпка за вашия електронен магазин. Вие синхронизирате, а динамиката на бизнеса ви нараства главоломно.

За SelmMatic

Selmatic е българска софтуерна компания с дългогодишна история, специализирана в разработването, внедряването и поддръжката на бизнес софтуер от клас ERP. Продуктите се отличават с висока степен на адаптивност към изискванията на клиентите.

Old!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Решение, притежаващо простотата на средния клас и гъвкавостта на високия клас ERP системи
  • Бърза разработка на допълнителни функционалности, посредством вграден език за програмиране
  • On-line и off-line работа с програмата от отдалечени или мобилни обекти на фирмата и автоматична синхронизация на данните
  • Създаден за българските условия и развит от опита на реалния бизнес в продължение на повече от 10 години
  • Множество интерфейси с външни приложения, други ERP-системи, счетоводни продукти и мобилни устройства
  • Мощен модул за печат, с възможност за произволен дизайн и съдържание на хартиените документи
  • Разнообразни и изчерпателни справки, настроени според изискванията на клиента и с възможност за изработване на произволни нови, по заявка
  • Детайлни настройки на правата на достъп на всички нива, на всяко работно място
  • Непретенциозни изисквания към хардуера и системния софтуер
  • Големи възможности за ценообразуване, промоции, клиентски карти, ваучери и много други

SelMatic Plus e интегрирана ERP система, предлагаща пълен набор от функционалности за ефективeн контрол и управление на проспериращите търговски фирми. Системата е подходяща за фирми, търгуващи на едро и дребно и особено за вериги от магазини или офиси, разположени на физически различни места. www.selmatic-plus.com Със SelMatic Plus постигате опростяване на работния процес, използвайки широк набор от функции и специализирани интерфейси и намалявате разходите чрез автоматизация и по-голяма ефективност на процесите. Той е пряко насочен към специфичните нужди и цели на конкретния бизнес.

 

Кои данни се синхронизират при експорта от SelMatic към Seliton?
Код на продукт  
Име на продукт  
Единична цена  
Количество  
Категория на продукта  
Кратко описание  
Подробно описание  
Изображение на продукт  
Етикети за наличност  
Код на вариант  
Цена на вариант  
Количество на вариант  
Картинка на вариант  
Отчет на синхронизацията  
История на синхронизацията  
Защита срещу некоректни данни в складовата програма  
Възмножност да се променят несинхронизирани полета  
Възмножност да се заключват полета срещу синхронизация  
Управление на новосъздадени продукти  
Управление на изчепрани продукти  

 

Начало на синхронизацията в Seliton:

  • Трябва да включите Super XML импорт модула в Админ панела на вашия магазин. Този модул е задължително условие, за да се случи синхронизацията и от друга страна ви позволява да контролирате данните, които влизат във магазина.
  • Ще видите, че сме се постарали интерфейсът да е максимално удобен за работа, максимално опростен.
  • В първото поле посочвате пътя към базата данни на вашата складова програма.
  • Във второто поле посочвате URL адреса водещ към вашия Seliton онлайн магазин
  • В третото и четвъртото поле посочвате XML Api модул потребител и парола, които сте генерирали от Super XML Импорт Модула.
  • Трябва да знаете, че е задължително условие приложението да бъде инсталирано на същия компютър, на който е инсталирана и вашата складова програма.
  • ???Настройки в Microinvest:???

  • Първата настройка, която можете да направите е да изберете от кой обект в Микроинвест ще вземе данни приложението и ще ги импортира в Seliton магазина. Основното, за което можете да го ползвате е ако искате да отделите стоките налични за уеб продажба в отделен обект, тъй като Микроинвест не позволява друг начин да маркирате тези стоки.
  • Следващата настройка, която можете да направите е да посочите откъде приложението да вземе информация за SKU номер или иначе казано – артикулен код.
  • От второто падащо меню можете да изберете откъде приложението ще вземе информацията за цената - тук опциите са повече поради наличието на повече полета за цена в Микроинвест.
  • В черния прозорец ще виждате актуална информация за това какво се случва по време на синхронизацията. При стартиране на синхронизацията, информацията ще се промени във въведената от вас.
  • В долния ляв ъгъл ще видите една отметка “Принудително обновяване”. Чрез нея можете да заявите желанието си информацията за всички продукти да бъде презаписана, независимо от това дали са настъпили някакви промени в данните за тях.
  • Нещо, което е важно да бъде отбелязано, е отметката в секцията “Защита от грешки на доставчика”. Отметката е “не позволявай на продукти без тегло или с нулево тегло да влизат в магазина” - ако не е посочена информация за тегло в Микроинвест, то съответно този продукт няма да бъде допуснат до продуктовия листинг в Summer Cart.
  • Натиснете “Експорт към Summer Cart”.
  • Последното нещо, което искаме да отбележим в Super XML Импорт модулът, се намира в секция отчети и се нарича Журнал на синхронизацията, така наречените репорти. Оттук можете да видите кога за последно е минала синхронизация, колко продукта са се качили при тази синхронизация и цялата информация, свързана с извършената от вас синхронизация.

 

Експортът е приключил успешно и единственото, което можете да очаквате е главозамайващ успех в бизнеса!

 

Ето и възможностите, които модула за двупосочна синхронизация Ви предлага:

Неограничен брой щампи върху продукт
Вие определяте колко щампи да поддържа всеки един продукт, продуктите могат да имат до 4 страни за щампиране.
Гъвкаво ценообразуване за текстови и графични щампи
Може да дефинирате различни цени на текстова и графична щампа
Очертаване на зона за щампиране
Вие сами очертавате къде могат да се приложат щампите според страната на продукта.
Комбиниране на картинки и текст
Summer Cart Щампи поддържа всякакви комбинации от дизайни – картинки, текст, цвят или всичко на куп. И вие, и клиентите имате пълна свобода да сътворявате.
SEO оптимизация
Модулът е оптимизиран за търсачки.
Работи отлично на таблети
Summer Cart Щампи има Touch Support, т.е. клиентите ви могат да избират, оразмеряват, привлачват, завъртат щампи с пръст.
Използва се технологията JavaScript
Summer Cart Щампи използва технологията JavaScript, а не Flash, благодарение на което работи бързо, без необходимост от инсталация на допълнителни плъгини, и не натоварва допълнително хостинг ресурсите на вашия онлайн магазин.
Галерия с ваши готови щампи
Summer Cart Щампи поддържа галерии с щампи по Ваш дизайн. Може да качите неограничен брой дизайни, от които вашите клиенти да избират, като това по никакъв начин не пречи на клиентите да качват собствени графики и текст.
Комбиниране на щампируеми продукти със стандартни продукти
Интуитивно управление и настройка
Модулът допълва по ненатрапчив начин богатата функционалност в Summer Cart Административна Област и има максимално опростен процес на работа.
Съвместим с всички браузъри
Summer Cart Щампи е съвместим и работи безпроблемно на уеб браузъри Internet Explorer v.9+, FireFox, Chrome, Opera, Safari и на мобилни браузъри Android 4+, iOS

Ако имате въпроси, моля обадете се на Търговския отдел на тел. 0700 45 155 (вътр. 2) или ни пишете на имейл адрес sales@summercart.com.