1

Приятелски за търсачки уеб адреси

Приятелски за търсачки уеб адреси (Search engine friendly URLs) е автоматична опция в Summer Cart, която се активира с един клик и има доказано положително въздействие за оптимизацията на сайта ви.

Как работи?

  • Всичко започва с имената на продуктите ви - вие изписвате смислени имена на продуктите и категориите, например категория „Детски дрехи за 3 годишни деца“
  • Името на категорията или продукта автоматично се добавя в линка на тази страница и то с латински букви; например www.moiatmagazin.bg/detski-drehi-za-3-godishni-deca.html
  • Summer Cart автоматично извършва валидна транслитерация на думите от кирилица към латиница по всички правила на Google
  • Summer Cart автоматично добавя .html в края на линка
Summer Cart
Резултат:
Без да правите нищо повече от това просто да въведете продуктите си, вие получавате стотици линкове с подходящи ключови думи, които изглеждат като статичен HTML и са подредени в нужната структура по правилата на Google. Независимо дали имате 50 или 5 000 продукта, съдържанието на целия продуктов каталог ще се индексира, т.е. прочете от търсачките, което на практика означава, че онлайн магазинът има много по-големи шансове да излиза на челни позиции по разнообразни ключови думи.
 
2

Структура по правилата на Google

Архитектурата на Summer Cart следва изцяло SEO изискванията на най-големите търсачки Google и Yahoo.

Summer Cart

  • Summer Cart има правилна структура на страниците – например в продуктова страница H1 e името на продукта, H2 е краткото му описание; в категорийна страница H1 е името на главната категория, H2 са имената на подкатегориите;
  • Summer Cart отговаря на XHTML и CSS стандартите
  • Архитектурата на магазина още от самото начало е изградена по такъв начин, че да позволява възможно най-лесно претърсване и индексиране на цялото съдържание.
Summer Cart
 
Резултат:
Много от клиентите на Summer Cart с гордост споделят, че излизат на челни позиции в Google в рамките на 4-6 месеца след стартирането на магазина, и то със самостоятелни усилия, без да ползват услугите на SEO експерти. Фактите са красноречиви – имаме онлайн магазини в топ 10 в Google за компютри, лаптопи, мобилни телефони, парфюми, обувки, чанти, колиета, мъниста, аксесоари за коса, зоомагазини, аудио книги, велосипеди, светодиоди, соларни панели.
 
3

МЕТА тагове на 3 нива

Всяка страница в Summer Cart има META тагове на 3 нива – заглавие на страница (Title), описание (Meta description) и ключови думи (Meta keywords), които се попълват директно от административната област на магазина, без необходимостта да се рови в HTML кода на сайта.

Не е необходимо да знаете какво са мета тагове, за да извлечете полза от тях. Те са едно от най-старите правила на оптимизацията и ние сме се погрижили използването им да е максимално лесно за всеки онлайн търговец.

В административната област на Summer Cart има раздел наречен "SEO" към всеки един продукт. Вие само попълвате най-важното за даден продукт или категория под формата на 10-20 ключови думи и фрази (съветваме ви да не повтаряте нормалното описание на продукта), а Summer Cart ги поставя в META тагове, с които допълнително улеснява индексирането на сайта и помага за по-добро позициониране.

Summer Cart
 
4

Автоматично SEO и специални уеб адреси

Специален Title Tag с автоматични опции – Уникална функция, която няма да намерите в друга софтуерна система за онлайн магазини. Всяка страница, продукт, категория, новина може да има уникална структура на Title Tag. Най-хубавото е, че Summer Cart автоматизира процеса с използването на 4 вида променливи.

  • %%COMPANY_NAME%% т.е. име на онлайн магазина
  • %%PAGE_NAME%% т.е. име на страница (важи за всяка страница в уебсайта и магазина, т.е. продукт, категория, новина или коя да е динамична или статична страница)
  • %%CATEGORY_NAME%% т.е. име на категория
  • %%CATEGORY_BRANCH%% т.е. пътят на категорията от подчинена към главна категория

Тези променливи може да се подреждат в произволен ред, и по-точно както търговецът или неговият SEO консултант сметне за добре. С това Име на продукт + категория + пътя + името на магазина ще се показват директно в Тайтъла на страницата, и ще се заместват автоматично за всяка страница.

Summer Cart
Съвет:
Специални уеб адреси – Ако не ви харесва как се изписва някой линк в онлайн магазина, тогава може да го редактирате. Например, вместо www.moiatmagazin.bg/ultra-led-televizor-Samsung.html може да комбинирате български и английски букви www.moatmagazin.bg/ултра-лед-телевизор-Sаmsung
 
5

Поддържаме Sitemap протокол

Summer Cart
Summer Cart автоматично генерира XML файл с информация, помагаща на Google, Yahoo и Bing да индексират всичките ви страници. XML файлът следва официалния сайтмап протокол, който изискват търсачките. За да видите съдържанието на XML Sitemap напишете /sitemap.xml след уеб адреса на вашия онлайн магазин, напр. www.moiatmagazin.bg/sitemap.xml
 
6

Специални извадки (Rich Snippets) за Google и Yahoo

Това са специални извадки, които се показват в натуралните резултати на търсачките. Онлайн магазинът Summer Cart поддържа 2 формата за Rich Snippet:

  • microformat, който се ползва от Google; Summer Cart има вградена поддръжка за hReview и hProduct microformats, което всъщност е всичко, което се поддържа от Google;
  • RDFa, формат за специална извадка в Yahoo;
Summer Cart
 
Онлайн магазин от SELITON