вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Складова система Seliton Warehouse DRAFT 1

Представяме ви SELITON WAREHOUSE, складовата система на Seliton. 

SELITON WAREHOUSE обслужва целия цикъл от процеси, свързани с покупката, съхранението и продажбата на вашите продукти. По модерен и гъвкав начин ще управлявате целия си бизнес, включващ онлайн магазин + реални търговски обекти + собствени складове + складове на доставчици с ЕДНА ЕДИННА система.

Операции в склад

1. Заприхождаване на стоки (получаване в склад)
Screenshot от екран Получаване на стоки


Приемането на нова стока и заприхождаването й в склад отнема минимум време, ръчен труд и усилия. Всички необходими елементи на този ключов процес са ситуирани в подреден и изключително интуитивен екран.

Директно създаване на варианти на продукти

Въвеждането на продукти, уникални кодове и доставчици е максимално улеснено - още при изписването на първия символ получавате автоматични предположения. При това цялата нужна информация е организирана в изчистен табличен вид - лесен за обработване и редактиране по всяко време.
Имате възможност да оставяте административни бележки, невидими за клиентите, като по този начин улесненявате търговския процес и работата на вас и вашите колеги.

2. Разполагане на стоки (определяне на точни позиции в склад)

Избирате локация за разполагане на продуктите и техните количества в определен склад бързо и удобно от падащо меню. Разполагате с детайлна хронология на действията по дати, часове и автоматично калкулиране на единични и общи покупни стойности. Имате възможност за печат на Приходен ордер само с 1 клик, без да се налага да влизате в нови менюта.

 

3. Изписване от склад

 

4. Трансфер между складове


Системата за складово управление на Seliton ви позволява да контролирате ключови елементи от този толкова важен процес:

- Виждате по всяко време както общите наличности във всички складове, така и наличностите във всяко отделно място
- Проверявате лесно и бързо къде е наличен даден продукт и в какви количества
- Вече имате удобен и нагледен начин да проследявате и анализирате тенденциите във вашите продажби - какво е търсенето на продукти (по сезонен или регионален принцип) в различните складове

възможност за търсене на трансфери филтър статуси: всички статуси, предстои, prepared for shipping, in transit, fully completed  дата/час, общ брой продукти, покупна цена, статус, печат на приходен ордер с 1 клик, редакция, изтриване

 

5. Замяна и връщане на продукти в склад

 
 
 

6. Инвентаризация в склад (ревизия)

 
Само с един клик избирате от удобно падащо меню как да се извърши инвентаризацията - на целия склад или само на определен стелаж в склада. Получавате изчерпателна справка за количества и цени. Имате възможност да търсите предходни инвентаризации с множество филтри - по номер, по склад, по името на администратора, извършил ревизията, по дата. В зависимост от етапа на инвентаризацията, съществуват четири статуса - Нов, In progress, Checked и Autogenerated.
Операции с доставчици

7. Планиране на доставки

Никога повече не позволявайте да пропуснете продажба заради недобра организация на доставките и липса на наличности. Сега можете да посочите "желано количество" за най-важните и оборотни за вас продукти. При намаляване / изчерпване на количествата, въведете продукта в списъка за заявка за доставка и в екран "Планиране на доставки" автоматично ще е добавено посоченото от вас "желано количество". Така наличностите на тези продукти винаги ще са налице, без да полагате ръчен труд всеки път - системата ще мисли вместо вас.

За максимално улеснение, разполагате с 16 филтъра за намиране на продуктите, които желаете да добавите в "Планиране на доставки".

 

 

8. Заявки за доставки

 
 
Документооборот

9. Видове документи

10. Номерация на документи

11. Формат на документи

 
Печат на етикети

12.

13.

 

Продажби на каса

14.

За SELITON 8.0 създадохме Уеб ПОС модул, с който Вие може да осъществявате продажби във физически магазин, без да ползвате друга софтуерна система освен вашия онлайн магазин.

Достойнствата на SELITON Уеб ПОС модула са:

  • има специален интерфейс за бърза и удобна работа
  • не изисква специална техника, един компютър или таблет е достатъчен за да продавате на каса
  • достъпен е директно в административната област на онлайн магазина ви
  • осигурява ви единна продажбена система, с единно централизирано отчитане на складовите наличности
  • може да работи с баркод четец (опционално)