платформа за онлайн магазини и складова система0700 45 155

Складова система Seliton

Вградена складова система от SELITON

Платформата SELITON има удоволствието да ви представи най-новата си мащабна разработка - вградена пълнофункционална складова система, достъпна в Административния панел на вашия онлайн магазин.

Разработката е първата по рода си в България с фокус върху безкомпромисно съчетаване на онлайн и офлайн бизнес.

Сега по модерен и гъвкав начин ще управлявате целия си търговски бизнес, включващ онлайн магазин + реални търговски обекти + собствени складове + складове на доставчици с ЕДНА ЕДИННА система.

Ние предлагаме пълнофункционална складова система, заедно с онлайн магазин, безплатно за 14 дни.

Виж повече
От 20 лв./месец

Функционален списък

Складова система SELITON покрива всички основни процеси от ежедневната работа на развити търговски бизнеси с високооборотни онлайн магазини

1
Продукти по складове
  • Наличност по собствени сладове
  • Наличност по складове на доставчици
  • Комбинация от вътрешни и външни складове (собствени и на доставчици)
  • Режим на работа с реални и фиктивни наличности - подходящо е в случаите на XML синхронизации
2
Документооборот
  • Всички операции са документно-базирани
  • Имате пълна проследимост и отчетност
  • Разполагате с разписки за:
    • Приемане на стока
    • Разполагане в локации в склад
    • Изписване от склад
    • Прехвърляне между складове
  • Фактури и кредитни известия
  • Инвентаризационен опис
  • Документи за заявка/поръчка към доставчик
3
Операции в склад
  • Заприхождаване в склад
    • Максимално опростено въвеждане на вариантни продукти (дрехи, обувки, др.) в склад
    • Директно създаване на желаните варианти и филтри в онлайн магазина
    • Изписване от склад
    • Пълна история на складови движения за всеки продукт
  • Разполагане в точни локации/стелажи в склад
  • Изписване от склад
  • Трансфер между складове
  • Инвентаризация и корекции
4
Планиране на доставки (Операции с доставчици)
  • Отчет "Снабдяване за изпълнение на текущи поръчки"
  • Отчет "Презареждане" по доставчик, склад или целия продуктов асортимент
  • Автоматично изготвяне на Заявка за доставка и изпращане по имейл към избрания доставчик
  • Предвидили сме решение за различни бизнес модели и движение на продукти между Търговец <> Краен клиент и Търговец <> Доставчик
  • Три режима на работа с всеки доставчик:
    • Отчитане на реални налични бройки
    • Отчитане на фиксирани "условни" бройки
    • Работа с неограничени бройки
5
Избор на складове при обработка на поръчка
  • Резервиране на количества
  • Изписване от склад
6
Печат на етикети
  • Етикетът съдържа Име, Цена, Баркод на продукт
  • Четири готови подредби + Възможност за ваши подредби
  • Сами определяте размера на етикетите
  • Гъвкаво и лесно управление при печат на етикети
7
ПОС система за продажба в реален търговски обект
  • Специален интерфейс за бърза и удобна работа
  • Не изисква специална техника, един компютър или таблет е достатъчен за да продавате на каса
  • Достъпен е директно в административната област на онлайн магазина
  • Осигурява единна продажбена система, с единно централизирано отчитане на складови наличности
  • Работи с баркод четец

Ние предлагаме пълнофункционална складова система, заедно с онлайн магазин, безплатно за 14 дни.

Основни предимства на Складова система SELITON

  • Пълна отчетност и прозрачност в покупката, продажбата, логистиката и съхранението на вашите продукти.
  • Нямате нужда от синхронизация, нито ръчен труд за преадминистриране на данни.
  • Всичко работи като едно цяло, защото е ЕДНО ЦЯЛОСТНО РЕШЕНИЕ.
  • Разполагате с целия арсенал от функции, необходим за отличната работа на една складова програма.
  • Автоматизирано планиране на доставки, независимо дали бизнесът ви "по рождение" е онлайн или с реални търговски обекти.
  • Не сте обвързани с настолен комютър или лаптоп - имате безпроблемен достъп до вашата складова система през всяко едно устройство, включително през мобилен телефон и таблет.
  • Безпрепятствено активиране към настоящия ви Seliton онлайн магазин, без промяна в структурата на вашите данни. Няма загуба на информация, няма нужда да преадминистрирате.
  • Възможност за автоматично вливане на данни от външни системи чрез XML и CSV.
  • Пестите време и заплати на служители, отговорни за ежедневна логистика на поръчки и продукти.
  • Всички нужни инструменти са на едно място и в познатия ви стил и подредба.
  • Работите с утвърден екип от специалисти, които познават вас и вашия бизнес.
  • Получавате неограничена техническа поддръжка за всеки един сегмент на търговията ви на едно място.

Искате ли да разберете какво е усещането да управлявате целия си търтговски бизнес от едно място?

Ако се нуждаете от допълнителна информация или презентация, не се колебайте да се свържете с Търговския ни отдел на тел. 0700 45 155 (вътр. 2) или на имейл адрес sales@seliton.bg