1.

Управление на характеристики на клиенти

+

насочване на имейл кампании на базата на тези характеристики

Дефинирайте собствени полета в допълнение към стандартните и съберете допълнителна информация за всеки клиент. Можете да избирате между текстови полета, падащи менюта, полета за отметка и полета за дата. Събраната информация може да се използва за насочване на имейл кампании с изпращане на бюлетини само до конкретни клиенти, както и за всякакви други маркетингови цели.

 
2.

Отчет за продажбите, сегментиран по характеристики на клиенти

Открийте колко продавате като цяло и колко са продажбите за група клиенти със специфичен набор от характеристики. Този инструмент за бизнес разузнаване е лесен за използване, като в същото време осигурява задълбочен преглед на вашата база от клиенти.

 
3.

Кеширане на основната, продуктовите, категорийните страници и страниците с богат текст

Summer Cart вече е бърз, но още по-бърз винаги означава по-добър. С кеширането на основните страници, които посетителите ви виждат, ще постигнете не само по-бърза работа и повече удовлетворение, но и по-голямо конвертиране (повече продажби). Известно е, че Google включва скоростта на зареждане на сайта в своя алгоритъм за подреждане – по-бърз сайт означава по-висока позиция в Google. Освен това кеширането намалява натоварването на сървъра ви и дава възможност повече клиенти да бъдат обслужени от един сървър, което намалява разходите за хостинг.

 
4.

Ваучери за подаръци

Ваучерите за подаръци могат да бъдат закупени от клиентите или да бъдат давани безплатно като промоция. Ваучерът за подаръци се използва при покупки в онлайн магазина.

 
5.

Автоматично напомняне по имейл с маркетингова цел

Дава възможност за настройване на правила за имейл маркетинг. Всяко правило описва ситуацията, при която клиентът получава имейл. Един много прост пример: клиентът може да получава имейл един месец след закупуването на продукта Х, за да му се предложи съвместим продукт – напр. ако продавате принтери, можете да предложите тонер. Освен това може да помолите клиентите за препоръки или да попитате дали са щастливи от покупката си или други видове онлайн анкети. След като зададете правилата, всички имейли са автоматични и можете да имате неограничен брой правила. Можете да използвате тази функция за напомняне, за промоции, за допълнителни продажби или за кръстосани продажби.

 
6.

Запис на действията на администраторите

Към контрола на достъпа, в Summer Cart вече е добавен пълен контролен запис на действията на администраторите. Самият факт, че всички действия се записват, ще попречи на повечето злонамерени действия, но ако имате недоволен служител, който се опитва да ви саботира, ще знаете точно кой, кога и какво. Властите в САЩ са доказали, че над 60% от компютърните пробиви и саботажи се осъществяват от недоволни служители.

 
7.

GПродуктов feed и настройване на продуктовото търсене на Google

Продуктовото търсене на Google, известно още като Froogle или Google Base, е безплатна услуга на Google, която показва вашите продукти пред милиони заинтересувани купувачи. Ние включваме необходимия продуктов feed и осъществяваме настройването на този feed за вас.

 
8.

Неограничена поддръжка с висок приоритет

Всички клиенти, използващи Summer Cart Корпоративна версия имат осигурена поддръжка с най-висок приоритет – всички казуси се разрешават възможно най-бързо, обикновено в рамките на 1 час. Казусите, които имат нужда от поправяне на проблеми от програмист отнемат повече време, но също се разрешават максимално бързо.
Осигуряваме поддръжка в работни дни (9:00-21:00 ч.) и в събота (10:00 – 15:00), с изключение на официалните почивни дни.

 
9.

Отчет за продукти, добавени или извадени от количката; процент на изоставяне на количката

Добавянето на продукт в количката е първата половина от процеса на покупка, а плащането е втората. Използвайте тези отчети, за да разберете от кои продукти се интересуват клиентите ви и как променят решенията си. Процентът на изоставяне на количката представлява броят хора, които изоставят количките си, без да купят, съпоставен към броя на хората които купуват. Тази много важна статистика дава поглед над поведението на купувачите и е основа на процеса на оптимизация на процеса на покупка.
Според често цитирана статистика, степента на изоставяне на количката е 60% или повече. Ако тази степен се намали с 10%, това означава 10% повече продажби за същия брой посетители.

 
10.

Отчети за следене на маркетинга – проследете рекламните кампании и SEO ключовите думи до реалните продажби

Отделянето на средства за реклама няма нужда да е черна магия – сега можете да проследите всяка стотинка, който харчите. Имате на разположение отчет, който показва връзката между всяка продажба и информацията за таргетирането на рекламата. Отчетите проследяват и SEO ключовите думи като показват пряката връзка между ключовата дума и продажбата.

 
11.

Обучение

Summer Cart е лесен за употреба, но бързото стартиране изисква известно учене. Summer Cart Корпоративна версия включва и еднодневно обучение. Разходите за път и квартира (ако е необходимо) се заплащат от клиента.

 
12.

Различни оптимизации и подобрения

Малките оптимизации и подобрения на различни места подобряват стабилността и подпомагат допълнителната функционалност.

 
13.

Количка, използваща Javascript

Количка, стояща винаги най-отгоре, в която продуктите се добавят с визуален ефект. Ефективно за сайтове, в дизайна на които количката се открива трудно, или в случаите, когато добавянето в количката не пренасочва към страницата на преглед на количката.

 
14.

Всички полета, необходими за покупка на една страница

Свиването на покупката в една страница има две основни ползи:

1.След като клиентът реши да купи, иска да го направи максимално бързо и безболезнено. Покупката на една страница е най-бързият начин за това. Това помага за намаляване на степента на изоставяне на количката.

2. Доколкото има само една страница, клиентът вижда всичко необходимо веднага, което елиминира притеснението у клиентите, че по-нататък в процеса на покупка може да видят нещо, което да не хареса.

 
15.

Инструмент за изчисляване на доставката

Цената и срокът на доставката винаги са проблем при пазаруването онлайн. Този инструмент за изчисляване на доставката дава възможност на клиентите да получат точна информация за доставката, преди да преминат през процеса на поръчка. Оценката на доставката се случва на страницата за преглед на количката. Този инструмент увеличава доверието на клиентите и носи повече продажби.

 
16.

Подобрено управление на банери

Добавяне на поддръжка за статични и флаш банери, управление на банерите и статистики за банерите (импресии и кликваемост). Лесно настройване и измерване на ефективността на банерите, показвани във вашия онлайн магазин.

Даден флаш банер има настройки, които могат да се конфигурират и променят през административния панел – на практика той работи като инструмент за създаване на банери.

 
1.

Настройка и оптимизация на Summer Cart Корпоративна версия на VPS или dedicated сървър

Включена е инсталация и настройка на Summer Cart на отделен сървър. Ако имаме необходимия достъп, извършваме и оптимизация с инсталирането на opcode кеш и прецизиране на настройките на сървъра, ако е необходимо.

 
Онлайн магазин от SELITON