вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Нови подобрения в модула Спиди

В резултат на успешното партньорство между СПИДИ и екипа на MIRCHEV IDEAS са факт 25 нови подобрения в работата на модула за доставка на СПИДИ.

За удобството на своите клиенти – онлайн магазини, модулът позволява изчисляване на цената за доставка в реално време, генериране и принтиране на товарителницата, както и заявяване на куриер, без да се налага вие, търговците, да напускате своя SUMMER CART е-магазин.

Като се съобрази с Вашите мнения и препоръки и след съгласуване на промените с вижданията на СПИДИ, екипът на MIRCHEV IDEAS създаде в модула за доставка на СПИДИ нови допълнителни опции и настройки, които да улесняват работата Ви. Новите екстри съществуват единствено в платформа SELITON, което естествено е успех за нас! С тях Вашата работа е прецизирана и улеснена до най-малки детайли!

Представяме Ви пълно описание на подобренията в модула Спиди:

  • Новости при подготовка на товарителница:
    • Товарителницата вече изскача в нов прозорец (pop-up) и съдържа множество настройки.
    • Ако търговецът желае да се възползва от допълнителна отстъпка в цената или пък да управлява сам своето време, може да посочи в товарителницата, че ще занесе пратката си до офис на СПИДИ.
    • Освен клиента, вече и търговецът може да решава как да бъде доставена всяка поръчка. За целта при подготвянето на товарителница търговецът може да избира, дали доставката ще бъде Експресна /стандартна/, Икономична или ще избере услуга Градски куриер /в рамките на едно и също населено място/.
    • Възможност да се добави фиксиран час за доставка в товарителницата и пак в нея в реално време се изчислява цената на доставката.
    • Търговецът вече има синхронизиран календар със системата на Спиди – при подготовката на товарителница има падащо меню с дати за взимане на пратка и в него не фигурират датите, на които куриерската фирма не работи.

 

  • Търговецът може да посочи кой ще плати за доставката – самият той или получателят.
  • Търговецът може да посочи дали иска обратна разписка.
  • Вече се поддържа пратка само от документи.
  • Ако в пратката има документи и част от тях трябва да бъдат върнати (например подписан договор), вече има възможност това да бъде отбелязано в товарителницата – необходимо е само да се заяви връщане на Обратни документи.
  • Търговецът може да добави Обявена стойност, както и да посочи, дали съдържанието на пратката е чупливо.
  • В прозореца има разбивка на крайната стойност, която се заплаща на куриера – каква част от общата е размера на такса гориво, ДДС, обявена стойност, както и се визуализират приложените отстъпки.
  • При изтриване на товарителницата от SELITON, тя вече се изтрива и от системата на СПИДИ (за разлика от старата версия на модула, където товарителницата не изчезваше от системата на СПИДИ).

  • Новости в административната част:
    • Множество адреси на търговец
      Ако търговецът притежава повече от един склад или офис, може да въведе адресите на всичките и да посочи кой да бъде „адрес по подразбиране“.
    • Тегло по подразбиране
      Вече клиентите ще могат да направят поръчка, дори и когато сте пропуснали да въведете тегло на вашите продукти. В случай, че нито един продукт в количката няма въведено тегло и общото тегло на пратката би излязло нула, то се ползва теглото по подразбиране.
    • Без такса за наложен платеж при безплатна доставка
      Добавена е опция „Без такса за наложен платеж при безплатна доставка“.
    • Фиксирана цена на доставката
      Без значение какъв метод за доставка избере клиентът, доставката ще струва колкото е посочил собственикът на магазина. Ако цената на услугата надвишава фиксираната от търговеца, разликата ще бъде компенсирана от собственика на онлайн магазина.
    • Фиксиран час на доставка
      Тази екстра позволява на клиентите да посочат конкретен час, в който пратката да им бъде доставена. Възможните часове са между 10.30 и 17.30 ч за населените места с офис на СПИДИ.
    • Доставка на пратката до офис на СПИДИ
      Опцията позволява на клиента да посочи, дали пратката да бъде оставена в офис на Спиди, от където тя да бъде получена.
    • Принтер за етикети
      Добавена е функция „Принтер за етикети“, с която собственикът на онлайн магазина посочва, дали има принтер за етикети на разположение. Това дава възможност на търговците с голям брой пратки да принтират товарителниците си във вид на етикети, което пести времето им.
    • Бутон „Обнови офисите на СПИДИ“
      За да бъде улеснен търговеца, в първоначалните настройки на модула СПИДИ, бе добавен бутон „Обнови офисите на СПИДИ“.
    • Извикай куриер на СПИДИ
      Може да направите заявка за куриер на СПИДИ, без да напускате Вашия SUMMER CART магазин – необходимо е единствено да използвате новия бутон „Извикай куриер на СПИДИ“.

  • Новости и за Вашите клиенти:
    • Желан час на доставка - клиентът може да посочи желан от него час за доставка на пратката, като цената ще се изчисли в реално време.
    • Доставяне до удобен за клиента офис на Спиди - поръчката ще бъде доставена до посочен удобен за клиента офис на СПИДИ, от където ще я получи. Това допълнително намалява цената на доставка.

 

  • Други новости:
    • Търговецът може да повиши отговорността на куриера, като отбелязва чупливи пратки като такива, след като е добавил Обявена стойност на пратката.
    • Неволни грешки, като например изчезването на въведената, но все още незапазена, в администраторския панел информация при обновяване на страницата, са избегнати.
    • Добавен е бутон „Test account“, чрез който се проверява, дали въведеното потребителско име и парола съвпадат с регистрацията в системата на СПИДИ.

Защо да предпочетете доставка със СПИДИ:

  • Възможност да се възползвате от 20% отстъпка от цените за доставка, като собственик на онлайн магазин. Необходимо е единствено тази отстъпка да бъде регламентирана в договор.
  • Ставайки корпоративен клиент на СПИДИ, Вие получавате Ваше лице за контакти от страна на СПИДИ и така необходимия за всеки клиент персонален сервиз.
  • Проследявате поръчката си в реално време, на всеки един етап от движението й.
  • Спиди ще достави пратката Ви в срок , без значение къде се намира Вашия клиент – компанията разполага с над 320 офиса, разположени в цялата страна, което, съчетано с обезпечеността от всякакъв тип транспортни средства, осигурява 100% покритие на територията на страната.
  • Куриерите на Спиди работят и в събота, като има възможност пратките, приети в събота, да достигнат до получателите си още в понеделник. В същото време доставките от петък за събота са без допълнително оскъпяване на услугата.
  • СПИДИ уведомява клиентите си за очаквана пратка чрез sms.
  • Всеки клиент би могъл да пренасочи пратка, която очаква, по телефон или през системата на Спиди.
  • Като онлайн търговец Вие имате възможност да определите правилата при евентуално връщане на вече закупена стока чрез Ваучер за връщане на пратка – СПИДИ ще Ви гарантира спазването им.
  • Може да изпратите пратка, като заявите опциите Отвори и/или Тествай преди да платиш.
  • СПИДИ предлага услуга Наложен платеж срещу възможно най-ниска комисиона за услугата.
  • И не на последно място по важност: защото СПИДИ не спира да се развива, както на територията на България, така и на Балканите и Европа; както по отношение на услуги, свързани с доставка на пакети, така и на палетни пратки.

Инсталация на подобрения модул Спиди в SELITON:

Усъвършенстваният модул СПИДИ се инсталира безплатно от екипа на SELITON в онлайн магазини с версия 5.0 и активна поддръжка. Може да заявите желание на тел. 0700 45 155 (на цената на 1 градски разговор за цяла България) или на имейл адрес sales@summercart.com.