платформа за онлайн магазини и складова система0700 45 155

Интеграция с Criteo

Бъдете по-въздействащи, бъдете по-впечатляващи в своята реклама с помощта на рекламната платформа Criteo!

Искате ли увеличите резултата от вашата реклама? Искате ли вашият бранд и продукти да имат по-голяма запомняемост и повече продажби? Точно това може да постигнете с новия модул Criteo Dynamic Retargeting, който създава персонализирани анимирани реклами за всеки ваш посетител.

Със сигурност сте виждали, че най-големите имена в онлайн търговията като eMag.bg , Ozone.bg, Obuvki.bg и Aboutyou.bg ви „облъчват“ в Интернет пространството с интересни, интерактивни банери. Сега и Вие може да бъдете толкова въздействащи и ефективни!

Най-новият модул Criteo Dynamic Retargeting в онлайн магазини Seliton ви дава възможността да насочите парите си към най-правилната аудитория. Вече можете да предлагате конкретни продукти на конкретен клиент спрямо неговите лични предпочитания за пазаруване. Сега рекламата ви ще се ПРОМЕНЯ В РЕАЛНО ВРЕМЕ за всеки ваш клиент и ще показва точно тези артикули, които са го интересували. С това персонално отношение всеки лев за рекламно съдържание ще ви се възвръща 3 или 4 пъти!

Как изглеждат рекламните банери създадени с Criteo

Criteo е световен лидер в ретаргетинг рекламата с персонализирани анимирани банери, и то не случайно! Ето вижте как изглеждат рекламните банери, които Criteo автоматично създава и показва след посещение във вашия магазин.

С какво Criteo е различен от Google Dynamic Remarketing

За разлика от Google Dynamic Remarketing модулът, Criteo e много по-автоматизиран - маркетинг модулът използва информация за потребителското поведение на Вашите клиенти в реално време и се адаптира почти мигновено към това какви продукти той разглежда, по този начин създавайки оптимизирани рекламни банери.

Criteo позволява и много повече възможности за създаване на персонализирани реклами за търговците - разработката дава възможност да управлявате какви реклами се показват на Вашите посетители - по колко продукта да се показват, дали да има повече от един слайд с продукти и каква да е транзицията между слайдовете и по какъв начин да са подредени те. За разлика от Google, в Criteo Dynamic Retargeting артикулите, които се показват на клиента се обновяват и по автоматичен начин.

Разлики между Criteo и Google Динамичен Ремаркетинг
Функция Criteo Dynamic Retargeting Google Dynamic Remarketing
Автоматично създаване на рекламни банери
Автоматично проследяване на клиентите
Адаптиране на рекламата към потребителите в реално време
Автоматично добавя и смесва нови продукти към вече разглежданите в рекламата, за да провокира интерес
Настройки за персонализиране на рекламите от Вашия магазин

Не на последно място, Criteo маркетинг модулът се поддържа от над 1 млн. Уебсайта и е по-използван от Google Dynamic Remarketing във всички търговски сегменти, както и от всички размери бизнеси.

Criteo може отнема малко повече настройване първия път, когато го отворите, но за сметка на това след това получавате много по-ефективни и автоматизирани рекламни кампании.

-11%
Виж още
214лв. 190лв. >
-11%
Виж още
214лв. 190лв. >
-11%
Виж още
214лв. 190лв. >
-11%
Виж още
214лв. 190лв. >

Повече за Criteo

  • Criteo предлага иновативна технология за адаптивен маркетинг
  • Използва се от над 20 000 търговци по целия свят
  • Има множество награди от сайтове за дигитален маркетинг за постигнатите си успехи и резултати през 2019 и 2020 г.
  • Criteo е безспорно най-успешния модул за динамична реклама в света, партнирайки си с най-успешните бизнеси в Света като Адидас, Сефора и Пепси.
  • Използват свой специален Pixel Code, и техните банери се сервират (показват) в над 1 000 000 интернет сайтове.

Стратегии за използване на модул Criteo

Модулът е изключително гъвкав и универсален търговски инструмент, който можете да използвате по различен начин в зависимост от настоящите ви нужди и промоции:

1. Органичен трафик + модул Criteo Dynamic Retargeting

Модул Criteo може да работи пълноценно и да ви носи реални посещения и продажби, дори когато не плащате за първична реклама в Google ??. Модулът се задейства всеки път, когато някой търси артикули по ключови думи и влиза във вашия магазин.

2. Платен трафик + модул Criteo Dynamic Retargeting

Ако в момента плащате за рекламиране в Google, това означава, че сайтът ви има по-голям брой посетители, които модулът да “хваща”, преследва и връща обратно в магазина ви.

Ако имате въпроси или се нуждаете от презентация на модула, моля обадете се на Търговския отдел на тел. 0700 45 155 (вътр. 2) или ни пишете на имейл адрес sales@seliton.bg