платформа за онлайн магазини и складова система0700 45 155

Нов SEO модул Google Pagespeed 100 - test 1

Нов SEO модул
Google Pagespeed 100

Платформата за онлайн магазини Seliton с гордост представя най-новата си разработка с огромна SEO значимост: модул Google PageSpeed 100 който помага за усъвършенстване на магазина ви в 3 направления - свръх бърза скорост на зареждане, интерактивност и визуална страбилност.

Изпрати запитване

Seliton Alba има резултат 100 в Десктоп версия и резултат 100 в Мобилна версия, което е още по-трудно!

Как го направихме?

Този шампионски резултат се постига чрез оптимизиране на стотици елементи и скриптове в HTML/CSS кода, PHP кода и JavaScript кода на онлайн магазина. Задачата е особено трудна, когато става дума за онлайн магазин с богато съдържание в Начална страница, и в Продуктови страници. Резултатите на Seliton в демо магазин Alba са измерими в реално време и са "извоювани" при наличие на:

  • 19 водещи продукта в начална страница, украсени с над 100 малки снимки при посочване
  • 2 огромни банери и множество снимки на марки
  • 3 блог статии
  • Новини и пълна карта на сайта в най-доолната футер на магазина

Детайли за модула

Новият модул по същество е специален framework (рамка), създаден от Seliton, който
може да се приложи за всяка дизайн тема на Seliton чрез индивидуални програмни адаптации / модификации. В текущия момент новата разработка е приложена само в демо магазин Seliton Alba, който има напълно реалистично, пълно съдържание със стотици продукти и хиляди снимки. Може да се приложи и в уникални дизайн теми на наши клиенти.

Защо е важен Page Speed, тоест скоростта на страниците?

Скоростта на страницата е може би най-чистият фактор за SEO, тъй като намаляването на времето за зареждане подобрява класирането ви в ограничните резултати на Google, подобрява потребителското изживяване на посетителите и увеличава вашия процент на реализации (продажби). Забележете че Google измерва цялостното подобрение в 4 посоки:

  • SEO
  • Performance
  • Accessibility
  • Best Practices

Изключително много се гордеем с факта, че Seliton успя да постигне отлични резултати по всички направления.

Какво е Page speed?

Page speed е времето, необходимо за зареждане на страница от вашия уебсайт. Но това е малко всеобхватен термин, който наистина покрива скоростта на вашия уебсайт като цяло. Page speed всъщност се изчислява по няколко различни начина, така че ето разбивка на различните елементи, които съставляват измерването на скоростта на страницата.

Резултат на Seliton

Показатели за скорост на страница, участващи в перфектният резултат на Seliton

  • First Contentful Paint (FCP) : The first point in time when a user can see any page content on the screen
  • First Contentful Paint (FCP) : The first point in time when a user can see any page content on the screen
  • First Contentful Paint (FCP) : The first point in time when a user can see any page content on the screen
  • First Contentful Paint (FCP) : The first point in time when a user can see any page content on the screen
  • First Contentful Paint (FCP) : The first point in time when a user can see any page content on the screen
  • First Contentful Paint (FCP) : The first point in time when a user can see any page content on the screen

Показатели за скорост на страница съгласно Google PageSpeed Insights и неговата плъгин версия Lighthouse

Показател за скорост

Описание

Тежест в общата оценка

First Contentful Paint (FCP)

The first point in time when a user can see any page content on the screen.

15%

Speed Index (SI)

The visual progression of a page load and how quickly the content is painted.

15%

Largest Contentful Paint (LCP)

The time until the largest content element is fully visible on the screen.

25%

Time to Interactive (TTI)

The amount of time it takes for a page to become fully interactive.

15%

Total Blocking Time (TBT)

The severity of how non-interactive a page is until it becomes reliably interactive.

25%

Cumulative Layout Shift (CLS)

How often a user experiences unexpected layout shifts.

5%

Инструмент с отворен код, наречен Lighthouse, събира и анализира лабораторни данни, които се комбинират с данни от реалния свят от набора от данни за отчета за потребителското изживяване на Chrome. Резултатът е резултат, който обобщава представянето и серия от препоръки. ( https://loadninja.com/articles/google-pagespeed-insights/ ) Обшият резултат за ефективност е претеглена средна стойност на резултатите от показателите и тежестта на всеки показател е представяне на възприятието на потребителя за "добро изживяване" в сайта.

Защо Page speed е важен ?
Скоростта на страницата е може би най-чистият фактор за SEO, тъй като адресирането на времето за зареждане подобрява класирането ви, потребителското ви изживяване и също така вашия процент на реализация. Това е рядък пример за SEO мярка, която е печалба за абсолютно всички!
Page speed и SEO
Що се отнася до SEO , скоростта на страниците и сайтовете се е превърнала в съществена част от това как търсачките оценяват вашите страници. Това е така, защото Google не иска да предоставя резултати, които се зареждат бавно и отблъскват потребителите. Те се опитват да представят най-подходящите, най-подходящите уебсайтове със своите резултати и това се превърна в още по-важен фактор от 2021 година насам с актуализацията на Google Page Experience Update.
Page speed и UX
Потребителското изживяване наистина е голямата причина търсачките да смятат скоростта на уебсайта за толкова важен фактор и затова тя е част от техните алгоритми за класиране. Универсално признат факт е, че в интернет никой няма време за внимание повече от няколко секунди. Така че, ако зареждането на вашата уеб страница отнема повече от 3 секунди, има вероятност по-голямата част от аудиторията ви да не се притеснява да я чака. Трябва наистина да искате това съдържание, за да чакате толкова дълго. По-бързите уебсайтове създават по-добро потребителско изживяване и така на свой ред търсачките искат да популяризират тези уебсайтове над бавните с по-висок процент на отпадане.
Page speed и CRO
Последното от трите големи предимства на ускоряването на вашия уебсайт е оптимизирането на процента на реализация . CRO често получава голям тласък, когато подобрите скоростта на страницата, защото не губите потребители, които чакат страницата им да се зареди. Така че като цяло подобряването на скоростта на вашата страница ще ви помогне да се класирате по-високо, ще даде на потребителите ви по-добро изживяване и ще подобри шансовете ви да получите тази изключително важна реализация.