вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Блог статии

Facebook Dynamic Product Ads. Пълен наръчник на настройките от А до Я. Част I

Дата: 19 Юли 2017

Facebook Dynamic Product Ads. Пълен наръчник на настройките от А до Я.
Част I

 

Искате ли да създадете отделна реклама за всеки ваш продукт? Сигурно си мислите, че за целта ще са ви нужни цяла армия от служители и бюджет от хиляди левове? А и как бихте могли да прецените кой е точният момент и коя е точната аудитория за рекламирането на всеки отделен продукт...
 

Имаме добри новини за вас!

Най-актуалният и супер ефективен рекламен модул Facebook Dynamic Product Ads е тук, във вашия Seliton онлайн магазин, за да улесни максимално този процес.

БЕЗ необходимост от време и човешки ресурс и БЕЗ това да ви струва цяло състояние.

 

Сега можете АВТОМАТИЗИРАНО и без ръчен труд да рекламирате всички продукти във вашия Seliton магазин, но не наведнъж, а напротив – продукт по продукт или с малка селекция от избрани продукти в зависимост от предпочитанията на всеки отделен клиент. Без значение дали разполагате с десетки, стотици или хиляди продукти – Facebook ще разпознае безпогрешно правилния артикул и ще го изпрати като рекламно изображение на правилния потребител. Вие задавате желания бюджет и харчите точно толкова, колкото искате да похарчите!

Най-общо казано, това се случва по следния начин:
 

* Качвате във вашия Facebook Business Manager продуктовия фийд на вашия магазин
 

* Facebook засича всяко едно действие във вашия магазин и избира точния продукт, с който след това да “преследва” всеки един клиент
 

* Facebook изготвя уникална реклама по готов темплейт (образец). Вие само трябва да зададете бюджет и да въведете желаните от вас критерии на кампанията.
 

За да започнете да използвате пълноценно функционалността на Facebook Dynamic Product Ads, е нужно еднократно да отделите време, за да настроите модула. След това всичко ще става бързо и лесно и с минимални усилия от ваша страна.
 

ВАЖНО: Фейсбук ще генерира автоматично съдържанието на вашите реклами, но само и единствено, когато вие желаете да рекламирате. Няма опасност да бъдете таксувани, без да знаете.




 


 РЪКОВОДСТВО СТЪПКА ПО СТЪПКА

1. Свържете се с Търговския отдел на Seliton и заявете своя Facebook Dynamic Product Ads модул.

2. Създайте и настройте вашия Facebook пиксел.


Facebook пикселът е малко парче код, което поставяте във вашия онлайн магазин. Веднъж поставен, пикселът започва да събира подробна информация за всеки един посетител. Това е единственият начин Facebook да избере кои продукти са подходящи за всеки отделен клиент. Вече ще имате детайлна статистика за всяко посещение и ще знаете кои клиенти само разглеждат, кои добавят продукти в количката и напускат сайта и кои стигат до финална поръчка.
Без тези ценни дани губите последващата си връзка с потребителите и се лишавате от възможността да превърнете потенциалните клиенти в реални купувачи.


2.1. За да създадете Facebook пиксел, влезте във вашия Business Manager на следния адрес: https://business.facebook.com/. В горната лява част на страницата има меню. Изберете подменю Pixels.


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-1


2.2. Ако нямате пиксел, ще видите страница, подобна на тази:


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-2


2.3. Кликнете върху зеления бутон “Create a Pixel”. Въведете име на пиксела (най-добре е да напишете името на сайта ви) и отново кликнете върху новия син бутон “Next”.


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-3


2.4. Ще видите този екран. Кликнете върху втората възможност “Copy and Paste the Code”.


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-4


2.5. Изберете втората възможност “Install Event Code”. След това скролнете до опцията “Paste event code”.


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-5


2.6. Копирайте кода и го запаметете в произволен документов файл на вашия компютър. Маркирайте само показаното парче код и го копирайте (разбира се, вашият код ще е с различен номер, но ще има същото разположение в общия код):

Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-6

ВАЖНО: НЕ СТЕ ДЛЪЖНИ ДА ИЗПЪЛНИТЕ ОПИСАНИТЕ ПО-ДОЛУ НАСТРОЙКИ САМИ. Може да напишете тикет до отдел Техническа поддръжка на Seliton, като не забравяте да посочите в него и получения цифров код, показан в горната стъпка. Експертите на Seliton могат да инсталират вашия Facebook пиксел вместо вас. Ако решите да продължите напред самостоятелно, моля следвайте инструкциите по-надолу.

2.7. Влезте във вашия Seliton Админ панел > Меню Добавки > Facebook Event Tracking. Активирайте добавката, като кликнете върху сивия хикс вдясно. На негово място ще се появи зелен тик:


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-7


2.8. След като вече добавката Facebook Event Tracking е активирана, влезте в нейните Опции. Поставете цифровия код, който копирахте преди малко, в полето Facebook Pixel ID (в нашия случай, който описахме в стъпка 2.6, цифровият код е с номер 1794309133916993).

2.9. Изберете предпочитаната от вас валута от падащото меню и кликнете върху бутона “Обнови”:


Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-8


2.10. Върнете се във вашия Business Manager на следния адрес: https://business.facebook.com/. Кликнете върху синия бутон Next под кода, който вече копирахте. Вашият Facebook пиксел е готов за работа.

2.11. БОНУС СЪВЕТ ОТ SELITON: Ако искате бързо и лесно да проверите дали пикселът ви работи правилно, докато разглеждате собствения ви магазин, изпълнете и тази инструкция. Тя не е задължителна.

Нужно е да отворите браузъра Google Chrome, да влезете в Chrome Web Store и да инсталирате безплатната добавка (extension) Facebook Pixel Helper. След като го направите, ще я забележите в горния десен ъгъл на екрана:

 

Seliton-Facebook-Dynamic-Product-Ads-Guide-Setup-9

 

2.12. Кликнете върху нея и ще видите кои са действията, които пикселът отчита. Колкото повече стъпки правите в магазина, толкова повече информация събира той. Това ще се случва при посещението на всеки един ваш клиент в магазина. Разбира се, тази добавка не винаги отчита напълно коректно информацията. Пълна и най-точна статистика за работата на пиксела ще получите в личния си профил в Business Manager във Facebook.
 

>>> ПРОДЪЛЖЕТЕ КЪМ ЧАСТ 2 от НАРЪЧНИКА НА SELITON <<<

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
Въведете думата по-горе
  • Все още няма коментари