вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Google Dynamic Remarketing модул

Имате ли усещането, че губите вместо да печелите от Вашите реклами в Google? Виждате ли как бюджетът ви се изпарява, а поръчките са оскъдни? Искате ли да сте сигурни, че всяка Ваша стотинка за реклама отива при точния клиент?

Най-новият модул Google Dynamic Remarketing ви дава възможността да насочите парите си към най-правилната аудитория. Вече можете да предлагате конкретен продукт на конкретен клиент спрямо неговите лични предпочитания за пазаруване. Сега рекламата ви ще се ПРОМЕНЯ за всеки ваш клиент и ще показва точно тези продукти, които са го интересували. С това персонално отношение всеки лев за реклама ще ви се възвръща 3 или 4 пъти!

Кого ще спечелите с Google Dynamic Remarketing?

Вашите посетители Решение
Хора, които посещават Вашия онлайн магазин от общо любопитство, без да разгледат определен продукт Рекламата ще включва най-популярните продукти във Вашия магазин.
Хора, които разглеждат определени продукти във Вашия магазин, но не ги добавят в количката Рекламата ще включва конкретния разгледан продукт/и.
Хора, които избират определени продукти, добавят ги в количката, но напускат Вашия магазин без поръчка Рекламата ще включва конкретния желан продукт/и.
Клиенти, които вече са реализирали поръчка Рекламата ще включва популярни продукти, подобни на вече закупените.

Какво е статичен и динамичен ремаркетинг в Google?

Google непрекъснато надгражда и усъвършенства собствените си механизми за реклама.

При обикновеният статичен ремаркетинг Google “хваща” (отчита с бисквитки) хората, които посещават магазина ви, и ги “преследва” в уеб пространството с една и съща “инертна” и непроменяща се реклама. Обикновеният статичен ремаркетинг вече не е достатъчно силен инструмент, защото няма нищо лично и Интернет потребителите са пренаситени на реклама на "общо основание".

Google Dynamic Remarketing “преследва” посетителите ви с ПЕРСОНАЛНО ПРОМЕНЯЩО СЕ съдържание спрямо личните предпочитания на всеки отделен клиент. Виждайки рекламата, клиентите остават с впечатлението, че Вие сте създали банер специално за тях! Рекламата включва точно тези продукти, които те вече са разгледали.

Как работи персоналното отношение на Динамичният ремаркетинг?

След търсене в Google попадам на AliExpress, там разглеждам бейзболни шапки и лаптопи:

Рекламата, която получавам след малко в един новинарски сайт:

Ще дадем един личен пример. Попадаме в Aliexpress в търсенето на перфектния лаптоп. Междувременно, разглеждаме и бейзболни шапки.

Набелязваме няколко модела, но напускаме магазина, без да купим нищо. След това сърфираме в различни други сайтове и виждаме рекламен банер със снимки на точно тези продукти, които преди малко сме разгледали и харесали.

Емоцията при мисълта за притежанието на желания продукт отново е тук. Продуктът е разпознат, кликът върху рекламата – гарантиран, а шансът за реална, завършена продажба още в същия ден – в пъти по-голям.

Резултатите от новия подход са изумителни!

Всеки долар, похарчен за Google Dynamic Remarketing, носи $2.20 печалба,

показва реален експеримент на американската агенция за онлайн реклама CPC Strategy (Източник:CPC Strategy).

Рекламодателите в световен мащаб отчитат до 450% повече кликове върху рекламите им (CTR) с помощта на Google Dynamic Remarketing в сравнение с постиженията на обикновения статичен ремаркетинг (Източник:Seer Interactive).

Рекламата е скъпа, а конурентите – много. Съвсем логично е да се стремите да поддържате връзка с всички потенциални клиенти и да ги привличате отново и отново на Ваша страна, преди да са поръчали предлагания от вас продукт от конкурентен магазин.

Google Dynamic Remarketing достига само до реално заинтересовани клиенти, които идват при вас за целенасочена покупка. А това ви пести пари от "кухи" кликове, които не ви носят реални поръчки.
 

Разлики между Статичен и Динамичен Ремаркетинг
Функция Статичен ремаркетинг Google Dynamic Remarketing
Показване на реклама след изход от онлайн магазина
Показване на реклама след изход от онлайн магазина на база персоналните интереси на клиента
Достигане до клиенти, готови да направят покупка още същия ден
Минимизиране на непечеливши кликове и на разходите за онлайн реклама
Фокус върху увеличаване на кликове (CPC) и импресии (CPM)
Фокус върху генериране на реални поръчки

Това звучи много различно от всички реклами, за които плащате в момента, нали?

Ако и Вие искате да добавите този мощен маркетинг инструмент във вашия търговски арсенал, SELITON ви дава тази възможност чрез готовата си интеграция с Google Dynamic Remarketing. Платформата SELITON качва автоматично всичките ви продукти във Вашия Google Merchant Account и прехвърля нужните статистики за разглеждания/покупки, вследствие на което Google започва да "преследва" посетителя с персонална реклама.

Стратегии за използване на Google Dynamic Remarketing

Модулът Google Dynamic Remarketing е изключително гъвкав и универсален търговски инструмент, който можете да използвате по различен начин в зависимост от настоящите ви нужди и промоции:

1. Органичен трафик + Google Dynamic Remarketing

Google Dynamic Remarketing може да работи пълноценно и да ви носи реални посещения и продажби, дори когато не плащате за първична реклама в Google. Модулът се задейства всеки път, когато някой търси продукти по ключови думи в Google и влиза във вашия магазин.

 

2. Платен трафик + Google Dynamic Remarketing

Ако в момента плащате за реклама в Google, това означава, че сайтът ви има по-голям брой посетители, които модулът да “хваща”, преследва и връща обратно в магазина ви.

 

3. Обикновен статичен ремаркетинг + Google Dynamic Remarketing

Ако използвате обикновения статичен ремаркетинг, опитайте да използвате двата модула едновременно за още по-добри резултати.

Съветът на Seliton: Преследвайте разумно!

Ако преследвате неограничено даден клиент с реклами на продуктите, които е разгледал във вашия магазин, това може да го отблъсне и да доведе до обратен ефект върху имиджа ви. Използвайте настройката Frequency Capping. С нея ще си гарантирате, че рекламите ви ще се показват ограничен брой пъти на всеки човек. Ако посетителят не кликне на банера в зададения период от време, той ще спре да го вижда. Така пестите и пари от излишни показвания, които не водят до поръчки.