вече се казва
0878 422 449 0700 45 155

Новости в модул Speedy 2017

Платформата за онлайн магазини Seliton (Summer Cart) има удоволствието да Ви представи своите най-нови разработки в модула за интеграция с куриерска компания Speedy. Това е 4-тото разширение на модула от създаването му през 2010 г. досега. С неспирната си еволюция двете компании доказват, че умеят да се вслушват в обратната връзка от своите клиенти и, с общи усилия, да създават устойчиви технически решения за тях. 

Новите подобрения дават възможност на търговците да използват най-модерните и популярни услуги на Speedy в пълната им функционалност, без да се налага да напускат своя Seliton онлайн магазин.

Освен това Seliton създаде и своя УНИКАЛНА АВТОРСКА функционалност, свързана с услугата "Спиди Поща". Така платформата демонстрира своето технологично превъзходство и максимална грижа за разнообразните нужди на търговците.
 

Нови разширения и уникални функции в модул Спиди от Юни 2017 г. :

1. Спиди Поща

Хитовата пощенска услуга на Спиди Ви позволява да изпращате и да получавате пратки от офис до офис бързо и евтино – цените започват от 2,49 лв за пратки до 2 кг!
Сега всички възможности на тази услуга са интегрирани в новата версия Seliton 8.2. Спиди Поща е силно предпочитано решение от крайните потребители, а с гъвкавите разширения от Seliton ще стане любима услуга и на онлайн търговците.
 

2. УНИКАЛЕН АЛГОРИТЪМ от SELITON за масово използване на Спиди Поща

САМО И ЕДИНСТВЕНО в платформата Seliton!
Софтуерните инженери на Seliton създадоха уникален алгоритъм, който позволява "Спиди Поща" да се използва прецизно и автоматично в разнообразни ситуации, в разнообразни онлайн магазини.

Разработката е впечатляваща по няколко причини:

1. Алгоритъмът на Seliton автоматично изчислява какъв размер кутия ще е необходим в случаите, когато има много продукти в 1 поръчка (и следователно много продукти в 1 кутия), съобразно лимитите на Спиди за тегло и обем на кутии.

2. В реално време платформата Seliton изчислява всякакви сложни комбинации и съобразява как може да вмести разнородни продукти в 1 кутия, или повече кутии. Резултатът е:
* ПРЕЦИЗНА и РЕАЛНА цена за доставка
* Няма ущърб за клиента
* Няма ущърб за търговеца
* БЕЗ ръчен труд и БЕЗ дълго разсъждаване за подготовката на всяка пратка
 

3. Търговецът управлява размера на продуктите, следователно размера на кутията, следователно цената на доставка на 3 нива:
* в общи настройки в модула Спиди 2017
* в конкретния продукт
* и при генериране на товарителница

 

3. Ваучер за връщане

С опцията “Ваучер за връщане” Вашият онлайн магазин се нарежда сред лидерите в е-търговията по ниво на обслужване. Вие позволявате на клиентите да върнат закупения продукт по безгрижен начин с напълно готов документ. Когато Вашият клиент получи поръчания продукт, заедно със стандартната товарителница, той/тя получава и готов ваучер за връщане. Ваучерът съдържа предварително попълнени точен адрес за връщане, точна куриерска услуга, цена, имена на подател и получател. С това Вие демонстрирате увереност в качеството на предлаганите продукти, както и съвременна бизнес визия.

4. Добавена е услугата “Тествай, преди да платиш”

Търговците със Seliton онлайн магазини сега имат избор да активират с един клик полезната функция “Разрешава се тестване преди плащане”. С тази услуга разрешавате на Вашите клиенти да се уверят в изправността на поръчания артикул, преди да заплатят сумата за наложен платеж. По този начин Вие ще повишите многократно доверието на клиентите към Вашия онлайн магазин.

 

5. Търговецът избира "Офис за изпращане по подразбиране"

В новата версия на модула "Спиди" търговците могат да изберат най-удобния за тях "Офис за изпращане" на поръчаните артикули.

Тук е мястото да напомним, че за удобството на крайния клиент сме помислили отдавна, още от 2011г. съществува изборът "Желая да получа пратката в офис на Спиди" с точен списък на офисите в съответното населено място.


6. Добавени са 8 международни услуги на Спиди за доставки в Румъния, Гърция и цяла Европа

Seliton има добри новини за всички свои клиенти с развит бизнес в съседните държави. Вече ще можете да изпращате Вашите продукти от България до Румъния и от България до Гърция директно през админ панела на Вашия Seliton онлайн магазин.
Тези от Вас, които вече разполагат със складови наличности на територията на Гърция и Румъния, също ще са улеснени с възможност за доставки:
 

- от едно населено място в Румъния до друго населено място в Румъния

- от едно населено място в Гърция до друго населено място в Гърция

- от България, Румъния и Гърция до друга европейска държава чрез мрежата на DPD

Цените за доставка се калкулират автоматично. Формулярът за доставка в клиентската област на Вашия Seliton онлайн магазин се попълва бързо и интуитивно, като за допълнително улеснение на Вашите клиенти областите са предварително изброени в падащо меню, а при изписване на градовете се включва функцията “auto suggest”.


7. Уникалният подход на Спиди към всеки клиент

Модулът на Спиди позволява на търговците да определят сами цената на куриерската услуга, предоставяйки им пълна гъвкавост - търговецът може да комбинира по произволен начин услуга, локация за взимане (офис или адрес) и фиксиран час за доставка и да напише атрактивна цена за доставка. Търговецът си запазва всички улеснения на автоматичното генериране на товарителница, и същевременно показва "хубави" цени за доставка пред своите клиенти.
 

 

Безплатно разпространение на модул Спиди 2017 в онлайн магазини SELITON:

Новият усъвършенстван модул СПИДИ 2017 се разпространява безплатно от екипа на SELITON в онлайн магазини с версия 8.2 на платформата (Build 25543 и следващ по-висок билд).
Онлайн магазини с предходни версии и активен абонаментен план имат право на безплатен ъпгрейд до SELITON 8.2.
Моля да заявите Вашето желание за обновяване по тикет система или на имейл адрес sales@seliton.bg .

 

Защо да предпочетете доставка със СПИДИ:

Възможност да се възползвате от преференциални цени за доставка в страната, като собственик на онлайн магазин. Необходимо е единствено да се свържете с представител на Спиди, за да договорите условия.

Ставайки корпоративен клиент на СПИДИ, Вие получавате Ваше лице за контакти от страна на СПИДИ и така необходимия за всеки клиент персонално обслужване.

Проследявате пратката си в реално време, на всеки един етап от движението й.

Спиди ще достави пратката Ви в срок , без значение къде се намира Вашия клиент – компанията разполага с над 350 офиса в България, разположени в цялата страна, което, съчетано с обезпечеността от всякакъв тип транспортни средства, осигурява 100% покритие на територията на страната.

Куриерите на Спиди работят и в събота, като има възможност пратките, приети в събота, да достигнат до получателите си още в понеделник.

СПИДИ уведомява клиентите си за очаквана пратка чрез sms.

Всеки клиент би могъл да пренасочи пратка, която очаква, по телефон, онлайн на сайта ни или през системата на Спиди, в MySpeedy.

Като онлайн търговец Вие имате възможност да определите правилата при евентуално връщане на вече закупена стока чрез Ваучер за връщане на пратка – кой ще плати доставката при връщане, услуга и срок, в който клиентът може да върне закупена стока, а СПИДИ ще Ви гарантира спазването им.

Може да изпратите пратка, като заявите опциите Отвори и/или Тествай преди да платиш и да дадете Вашите инструкции, кой да заплати връщането на пратката при отказ след отварянето й.

СПИДИ предлага услуга Наложен платеж срещу възможно най-ниска комисиона за услугата.

Можете да изпратите или получите пратката си в удобно за Вас време в офисите на Спиди или от АПС /Автоматични пощенски станции/, разположени в търговски центрове и молове, с удължено работно време, с натискането само на няколко бутона.

Спиди предлага доставки на единна тарифа за българския, румънския и гръцкия пазар.

Спиди осигурява доставка и до страните в Европа и света благодарение на партньорството си с DPD – най-голямата мрежа за сухопътни доставки в Европа.

Спиди предлага единствената по рода си услуга Спиди поща за пратки до 20 кг, при която за цената на доставка само размерът на пратката има значение.

И защото: мисия на Спиди е да увеличава броя и значимостта на „зелените“ решения в дейността си – за да намалим вредните вещества разширихме автопарка си с електромобили, а опаковките ни са биоразградими. Защото да си еко не е мода. Да си еко е въпрос на достоен избор.