02 439 01150700 45 155

Блог статии

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Трикове за повече продажби по Коледа

Дата: 13 Дек 2012

В добавка към вчерашната тема за Коледния дух на онлайн магазина ни хрумнаха още няколко трика за омагьосване на посетителите на е-магазина Ви покрай Коледа:

  1. Изкарайте на видно място отделна категория с продуктите от магазина си, които са подходящи за коледни подаръци. Така ще накарате дори влизащите за първи път посетители да станат Ваши клиенти с примамливата празнична категория;

  2. Раздавайте отстъпки и бонуси – тук отново може да Ви помогне един от модулите на Summer Cart – Бонус точки. Определете повече бонус точки за продуктите от коледната категория и не пропускайте да оповестите тази инициатива в привлекателен банер на видно място в онлайн магазина си;

  3. Помислете над грабващата си фраза. Изтърканото „Страхотни намаления“ няма да свърши добра работа, така че се постарайте да сътворите нещо атрактивно, което в същото време да олицетворява по някакъв начин Вашия магазин или продукти. Не се страхувайте и от възможността да обясните защо пазаруването за Коледа от Вашия магазин е най-добрият избор, дори това да отнеме 2-3 изречения.

  4. Съчинете неустоимо писмо (newsletter) до клиентите си. В него дайте линкове към най-изгодните си оферти, като се уверите, че връзките водят към страницата, от която продуктът може директно да се добави в количката. Направете всичко максимално лесно и достъпно за клиента, защото при съвременното изобилие от избор на продукти и търговци вниманието на потенциалния купувач е трудно за задържане;

  5. Разпространявайте имейлите начесто. Целта е клиентите не само да са информирани за страхотните Ви предложения, но и в главата им да изникнете първо Вие при мисълта за купуване на коледни подаръци;

  6. Изненадвайте клиентите си приятно – всеки обича да се чувства специален, така че измислете някакъв малък жест, с който да зарадвате купувачите, доверили се на Вашия магазин. Може да изпращате малка благодарствена ръчно попълнена картичка до клиентите, които си купят нещо от коледната Ви категория, или пък да осигурите дребни сувенирчета, които да стигат до клиента с доставката. Това изисква малка инвестиция, но можете да сте сигурни, че ще Ви донесе огромен брой редовни клиенти;

Тези лесни правила ще допринесат за веселото прекарване на празниците не само на клиентите Ви, но и на самите Вас, защото най-приповдигащо настроението на един търговец са именно многобройните успешни продажби.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари