Отчетите и данните са най-добрият съветник!

Вярваме, че невероятните възможности за отчетност, които Seliton предоставя, ще ви помогнат да вземате решения, основани на данни, и винаги да сте на върха!
свържете онлайн търговията с реалната търговия
Google Analytics и Google E-commerce Tracking

Google Analytics и Google E-commerce Tracking

Google Analytics е безплатна система за измерване на сайта Ви, и по-точно за измерване на посетителите и тяхното поведение. Е-магазин Summer Cart се свързва с Google Analytics само с 1 клик от админ панела. Благодарение на тази свързаност, Вие ще разберете:

  • Откъде идват посетителите на Вашия сайт
  • Как го намират при търсене
  • Колко време прекарват в него

Отчети за продажби и печалба

  • Отчети за продажби 
      • Продажби по продукт
      • Продажби по категория
      • Продажби по клиент
      • Продажби и печалба
      • Продажби по държава
  • Отчети за клиент 
      • Държави на клиентите
      • Преглеждания на страница / посещения
      • Показвания на продукт
      • Показвания на категория
  • Отчети за поръчките 
      • Средна сума на поръчка
      • Статуси на поръчка
      • Методи за плащане
      • Методи на доставка
      • Артикули за поръчка
Отчети за продажби и печалба
xlsx xml xls

Изтеглете отчетите в предпочитан от Вас формат

Какво става в магазина ви преди реалните продажби?

Какво става в магазина ви преди реалните продажби?
1

Колко хора посещават вашия онлайн магазин?

В Seliton се отчитат уникалните посещения, или казано на езика на търговията нови потенциални клиенти, при това на ежедневен, седмичен, месечен принцип. За да започнете да продавате, магазинът ви трябва да има посетители, нали? При това колкото повече, толкова по-добре!

2

Колко страници разглежда всеки посетител?

Ако разглежда само една-две, това означава, че е хвърлил бегъл поглед върху офертите ви и вероятността да направи поръчка е малка. В такъв случай може да го стимулирате със Свързани продукти! Освен това, статистиката за брой разгледани страници спрямо уникални посещения ясно ще ви помогне да измерите ефекта от нова рекламна или промоционална кампания.

3

Кои продукти се разглеждат най-много?

Изключително полезна статистика, която ще ви подскаже върху кои стоки да съсредоточите усилията си, предлагайки например най-добра цена, най-практично описание, по-хубави снимки или видео.

4

Кои категории се разглеждат най-много?

С тази статистика ще знаете кои продуктови категории са най-интересни или най-търсени, за да предприемете умен ход и да генерирате повече продажби.

Онлайн магазин от SELITON