Google Dynamic Remarketing
Имате ли усещането, че губите вместо да печелите от Вашите реклами в Google? Виждате ли как бюджетът ви се изпарява, а поръчките са оскъдни? Искате ли да сте сигурни, че всяка Ваша стотинка за рекламно съдържание отива при точния клиент?
Най-новият модул Google Dynamic Remarketing ви дава възможността да насочите парите си към най-правилната аудитория. Вече можете да предлагате конкретен продукт на конкретен клиент спрямо неговите лични предпочитания за пазаруване. Сега рекламата ви ще се ПРОМЕНЯ за всеки ваш клиент и ще показва точно тези артикули, които са го интересували. С това персонално отношение всеки лев за рекламно съдържание ще ви се възвръща 3 или 4 пъти!
Кого ще спечелите с модул Dynamic Remarketing?
Вашите посетители | Решение |
---|---|
Хора, които посещават Вашия онлайн магазин от общо любопитство, без да разгледат определен продукт. | Рекламата ще включва най-популярните продукти във Вашия магазин. |
Хора, които разглеждат определени продукти във Вашия магазин, но не ги добавят в количката | Рекламата ще включва конкретния разгледан продукт/и. |
Хора, които избират определени продукти, добавят ги в количката, но напускат Вашия магазин без поръчка | Рекламата ще включва конкретния желан продукт/и. |
Клиенти, които вече са реализирали поръчка | Рекламата ще включва популярни продукти, подобни на вече закупените. |
Какво е статичен и динамичен ремаркетинг?
Google непрекъснато надгражда и усъвършенства собствените си механизми за рекламиране.
При обикновеният статичен ремаркетинг Google "хваща" (отчита с бисквитки) хората, които посещават магазина ви, и ги "преследва" в уеб пространството с една и съща "инертна" и непроменяща се реклама. Обикновеният статичен ремаркетинг вече не е достатъчно силен инструмент, защото няма нищо лично и Интернет потребителите са пренаситени на рекламно съдържание на "общо основание".
Модул Dynamic Remarketing "преследва" посетителите ви с ПЕРСОНАЛНО ПРОМЕНЯЩО СЕ съдържание спрямо личните предпочитания на всеки отделен клиент. Виждайки рекламното съдържание, клиентите остават с впечатлението, че Вие сте създали банер специално за тях! Тя включва точно тези артикули, които те вече са разгледали.
Как работи персоналното отношение на Динамичният ремаркетинг?
След търсене в Google попадам на AliExpress, там разглеждам бейзболни шапки и лаптопи:
Рекламния банер, който получавам след малко в един новинарски сайт:
Ще дадем един личен пример. Попадаме в Aliexpress в търсенето на перфектния лаптоп. Междувременно, разглеждаме и бейзболни шапки.
Набелязваме няколко модела, но напускаме магазина, без да купим нищо. След това сърфираме в различни други сайтове и виждаме рекламен банер със снимки на точно тези артикули, които преди малко сме разгледали и харесали.
Емоцията при мисълта за притежанието на желания артикул отново е тук. Продуктът е разпознат, кликът върху рекламата – гарантиран, а шансът за реална, завършена продажба още в същия ден – в пъти по-голям.
Резултатите от новия подход са изумителни!
Всеки долар, похарчен за Dynamic Remarketing, носи $2.20 печалба,
Показва реален експеримент на американската агенция за дигитален маркетинг CPC Strategy (Източник:CPC Strategy).
Рекламодателите в световен мащаб отчитат до 450% повече кликове върху рекламното им съдържание (CTR) с помощта на модул Dynamic Remarketing в сравнение с постиженията на обикновения статичен ремаркетинг (Източник:Seer Interactive).
Рекламирането е скъпо, а конкурентите – много. Съвсем логично е да се стремите да поддържате връзка с всички потенциални клиенти и да ги привличате отново и отново на Ваша страна, преди да са поръчали предлагания от вас артикул от конкурентен магазин.
Dynamic Remarketing достига само до реално заинтересовани клиенти, които идват при вас за целенасочена покупка. А това ви пести пари от "кухи" кликове, които не ви носят реални поръчки.
Разлики между Статичен и Динамичен Ремаркетинг
Функция | Статичен ремаркетинг | Google Dynamic Remarketing |
---|---|---|
Показване на реклама след изход от онлайн магазина | ||
Показване на реклама след изход от онлайн магазина на база персоналните интереси на клиента | ||
Достигане до клиенти, готови да направят покупка още същия ден | ||
Минимизиране на непечеливши кликове и на разходите за онлайн рекламно съдържание | ||
Фокус върху увеличаване на кликове (CPC) и импресии (CPM) | ||
Фокус върху генериране на реални поръчки |
Това звучи много различно от всичките видове рекламно съдържание, за които плащате в момента, нали?
Ако и Вие искате да добавите този мощен маркетинг инструмент във вашия търговски арсенал, SELITON ви дава тази възможност чрез готовата си интеграция с Google Dynamic Remarketing. Платформата SELITON качва автоматично всичките ви артикули във Вашия Google Merchant Account и прехвърля нужните статистики за разглеждания/покупки, вследствие на което Google започва да "преследва" посетителя с персонализирано маркетинг съдържание.
Стратегии за използване на модул Dynamic Remarketing
Модулът е изключително гъвкав и универсален търговски инструмент, който можете да използвате по различен начин в зависимост от настоящите ви нужди и промоции:
1. Органичен трафик + модул Dynamic Remarketing
Модул Dynamic Remarketing може да работи пълноценно и да ви носи реални посещения и продажби, дори когато не плащате за първична реклама в Google. Модулът се задейства всеки път, когато някой търси артикули по ключови думи и влиза във вашия магазин.
2. Платен трафик + модул Dynamic Remarketing
Ако в момента плащате за рекламиране в Google, това означава, че сайтът ви има по-голям брой посетители, които модулът да “хваща”, преследва и връща обратно в магазина ви.
3. Обикновен статичен ремаркетинг + модул Dynamic Remarketing
Ако използвате обикновения статичен ремаркетинг, опитайте да използвате двата модула едновременно за още по-добри резултати.
Съветът на Seliton: Преследвайте разумно!
Ако преследвате неограничено даден клиент с банери на артикулите, които е разгледал във вашия магазин, това може да го отблъсне и да доведе до обратен ефект върху имиджа ви. Използвайте настройката Frequency Capping. С нея ще си гарантирате, че рекламното Ви съдържание ви ще се показва ограничен брой пъти на всеки човек. Ако посетителят не кликне на банера в зададения период от време, той ще спре да го вижда. Така пестите и пари от излишни показвания, които не водят до поръчки.
Маркетинговият отдел на Seliton изпълнява безплатни първоначални настройки за този модул, свържете се с нас