Facebook CAPI Conversion Tracking

С помощта на този модул вашата реклама във Facebook ще стане още по-ефективна, защото ще получите много детайлна статистика за поведението на посетителите си и за успеха на рекламата ви.

Изпрати запитване
Facebook CAPI Conversion Tracking Модул

1. Действията, които се отчитат са:

  • View content - Преглед на продукт (записва се име, цена и ID на продукт; име и ID на категория; име на марка)
  • Search - Търсене в магазина (записва се ключовата дума използвана от посетителя)
  • Add to cart - Продукти добавени в количка (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • Add to wishlist - Продукти добавени в Любими (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • Initiate checkout - Започване на поръчков процес (записват се ID-тата на всички продукти в количката)
  • Make purchase - Успешна поръчка (записват се ID-тата на всички продукти в поръчката и сума на поръчката)
  • Lead - ЕКСПРЕСНА ПОРЪЧКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • Complete registration - Завършване на регистрация (записва се имейл адресът на клиента)

2. Избор на валута

  • ВАЖНО: Тъй като Facebook Ads Manager не поддържа лев, ние разработихме за ваше улеснение автоматична конверсия на стойността на продукта към валутата на вашия Facebook Ads Manager.

ВАЖНО: От 22.07.2021г. платформа SELITON поддържа и интегрaция с Facebook Conversion API (CAPI). Facebook CAPI се използва едновременно с Facebook Pixel.

Онлайн магазин от SELITON