Вградена складова система от SELITON

Дата: 10 Окт 2017

Вградена складова система от SELITON


Платформата SELITON има удоволствието да ви представи най-новата си мащабна разработка - вградена пълнофункционална складова система, достъпна в Административния панел на вашия онлайн магазин.

Разработката е първата по рода си в България с фокус върху безкомпромисно съчетаване на онлайн и офлайн бизнес.

Сега по модерен и гъвкав начин ще управлявате целия си търговски бизнес, включващ онлайн магазин + реални търговски обекти + собствени складове + складове на доставчици с ЕДНА ЕДИННА система.

 

Oсновни предимства на Складова система SELITON

  Пълна отчетност и прозрачност в покупката, продажбата, логистиката и съхранението на вашите продукти

  Нямате нужда от синхронизация, нито ръчен труд за преадминистриране на данни.

  Всичко работи като едно цяло, защото е ЕДНО ЦЯЛОСТНО РЕШЕНИЕ.

  Разполагате с целия арсенал от функции, необходим за отличната работа на една складова програма.

  Автоматизирано планиране на доставки, независимо дали бизнесът ви "по рождение" е онлайн или с реални търговски обекти

  Не сте обвързани с настолен комютър или лаптоп - имате безпроблемен достъп до вашата складова система през всяко едно устройство, включително през мобилен телефон и таблет.


Функционален списък

Складова система SELITON покрива всички основни процеси от ежедневната работа на развити търговски бизнеси с високооборотни онлайн магазини:
 

1. Продукти по складове

1.1. Наличности по собствени складове
    
1.2. Наличности по складове на доставчици
    
1.3. Комбинация от вътрешни и външни складове (собствени и на доставчици)    

1.4. Режим на работа с реални и фиктивни наличности - подходящо е в случаите на XML синхронизации    
            
2. Документооборот     
   
2.1. Всички операции са документно-базирани    

2.2. Имате пълна проследимост и отчетност    

2.3. Разполагате с разписки за:

- Приемане на стока
- Разполагане в локации в склад
- Изписване от склад
- Прехвърляне между складове    

2.4. Фактури и кредитни известия    

2.5. Инвентаризационен опис    

2.6. Документи за заявка/поръчка към доставчик   
     
3. Операции в склад
        
3.1. Заприхождаване в склад    
- Максимално опростено въвеждане на вариантни продукти (дрехи, обувки, др.) в склад

- Директно създаване на желаните варианти и филтри в онлайн магазина

- Пълна история на складови движения за всеки продукт

3.2. Разполагане в точни локации/стелажи в склад    

3.3. Изписване от склад    

3.4. Трансфер между складове    

3.5. Инвентаризация и корекции  
            
4. Планиране на доставки (Операции с доставчици)
        
4.1. Отчет "Снабдяване за изпълнение на текущи поръчки"   

4.2. Отчет "Презареждане" по доставчик, склад или целия продуктов асортимент   

4.3. Автоматично изготвяне на Заявка за доставка и изпращане по имейл към избрания доставчик    

4.4. Предвидили сме решение за различни бизнес модели и движение на продукти между Търговец <> Краен клиент и Търговец <> Доставчик    

4.5. Три режима на работа с всеки доставчик:

- Отчитане на реални налични бройки
- Отчитане на фиксирани "условни" бройки
- Работа с неограничени бройки    
      

5. Избор на складове при обработка на поръчка

5.1. Резервиране на количества
    
5.2. Изписване от склад

 

6. Печат на етикети
        
6.1. Етикетът съдържа Име, Цена, Баркод на продукт  
 
6.2. Четири готови подредби + Възможност за ваши подредби    

6.3. Сами определяте размера на етикетите    

6.4. Гъвкаво и лесно управление при печат на етикети  
 

6. ПОС система за продажба в реален търговски обект
        
6.1. Специален интерфейс за бърза и удобна работа


6.2. Не изисква специална техника, един компютър или таблет е достатъчен за да продавате на каса

6.3. Достъпен е директно в административната област на онлайн магазина

6.4. Осигурява единна продажбена система, с единно централизирано отчитане на складови наличности


6.5. Работи с баркод четец
 

 

Допълнителни предимства на Складова система SELITON

 

  Безпрепятствено активиране към настоящия ви Seliton онлайн магазин, без промяна в структурата на вашите данни. Няма загуба на информация, няма нужда да преадминистрирате.

  Възможност за автоматично вливане на данни от външни системи чрез XML и CSV.

  Пестите време и заплати на служители, отговорни за ежедневна логистика на поръчки и продукти.

  Всички нужни инструменти са на едно място и в познатия ви стил и подредба.

  Работите с утвърден екип от специалисти, които познават вас и вашия бизнес.

  Получавате неограничена техническа поддръжка за всеки един сегмент на търговията ви на едно място.

 

Искате ли да разберете какво е усещането да управлявате целия си търговски бизнес от едно място?

ПРОБВАЙТЕ БЕЗПЛАТНО СЕГА за 14 дни

 

Ако се нуждаете от допълнителна информация или презентация, не се колебайте да се свържете с Търговския ни отдел на тел. 0700 45 155 (вътр. 2) или на имейл адрес sales@seliton.bg.

 

Онлайн магазин от SELITON