02 439 01150700 45 155

Блог статии

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Собственикът на Kartelito.com за Summer Cart и успеха в онлайн бизнеса

Дата: 20 Ное 2012

В блога на Summer Cart започваме поредица от специални интервюта с успешни онлайн търговци, избрали Summer Cart за платформа на своите е-магазини. Чрез поредицата ще ви запознаем не само с интересни и успешни онлайн тъговци, но и с възможностите на Summer Cart във функционално и дизайнерско отношение. Един от избраните магазини е Kartelito.com, чийто собственик – Ивайло Илиев отговори почти веднага на изпратените въпроси. Надяваме се интервюто да ви допадне и да си направите полезни изводи. - Г-н Илиев, в Kartelito.com преобладават мъжки дрехи. По Ваши наблюдения мъже или жени ги поръчват по-често? - С отварянето на магазина през 2010 г. наблягахме изцяло на мъжка мода, която наистина много се харесва на младото поколение. Но с течение на времето започнахме да обръщаме внимание и на нежния пол, тъй като много от клиентите ни са именно жени. Най-вече да направят подарък или да изненадат любим човек. Красноречив е фактът, че жените са почти 45% от нашите фенове във Facebook. Но поради по-големия асортимент на мъжки дрехи, мъжете са по-дейни в онлайн пазаруването от Kartelito. - Имате страхотна услуга, която може рядко да се види в онлайн магазин – клиентът получава поръчката, отваря я, пробва я и ако му хареса и му става, чак тогава заплаща. Как Ви хрумна тази идея? - В днешни дни можем да кажем, че е бумът на онлайн магазините, но преди няколко години далеч не бе така. Българинът гледаше много скептично и с огромна доза недоверие към онлайн пазаруването. Просто манталитетът ни е такъв, страхуваме се да не бъдем излъгани, или пък да не получим продукт, който не отговаря на снимковия материал или описание. Точно поради това недоверие клиентите са на принципа “Око да види, ръка да пипне” и решихме да придадем пълна прозрачност на нашите клиенти, за да можем да ги запазим като такива и за в бъдеще. Да получим тяхното доверие и да им покажем, че онлайн пазаруването е от голяма полза и удобство. Затова с опцията, която предлагаме, сме доказали на клиентите, докоснали се за първи път с онлайн пазаруването, че съществуват коректни онлайн магазини, и придавайки тази увереност, сме ги направили потенциални клиенти и на други такива. - Моделите, върху които дрехите стоят така изящно, българи ли са? - Няма български манекени в нашия магазин. Мъжките дрехи са заснети и обработени от изключително големи професионалисти и предоставени ни от производителя. А що се отнася до дамските дрехи, това са немски фото модели, заснети в специални фото сесии. - Кои са трите най-важни съставки в създаването на успешен онлайн магазин? - Това е много хубав въпрос, по който обичам да говоря много. Първо, най-важно нещо за мен е да избереш правилната ниша, да намериш най-доброто решение на това, което можеш да продаваш. А да можеш - трябва да си наясно с продукта, който представяш на клиентите си. Избирайки нишата, успоредно с това анализираш и пазара. Трябва да имаш интернет присъствие, да си наясно с тенденциите и промените, които те връхлитат всекидневно. Второто много важно нещо е да имаш ресурс за екип от хора - обслужващ магазина персонал, дизайнер, програмист (който в случая на собствениците на онлайн магазините на платформата Summer Cart не е нужен, тъй като вие имате изключителни професионалисти). Трети много важен момент е съвкупност от много тънки детайли, след като си стартирал вече новия си онлайн магазин. Това са моите съвети:

  • Отделяй много време за оптимизицията на сайта. Недей да я пренебрегваш.
  • Проучи къде е най-изгодна и таргетирана рекламата. Рекламирай! Без нея дълго време няма да имаш посещения и оттам - и продажби. Анализирай!
  • Бъди търпелив. Ако не рекламираш масирано, трябва да разчиташ на добрата оптимизация, която си направил. А резултатът не идва бързо.
  • Масирано интернет присъствие - социални мрежи, блогове, в сайтове от твоята ниша.

- Вие самият пазарувате ли от онлайн магазини и какво? - Аз съм привърженик на онлайн пазаруването. Най-често пазарувам продукти, които все още не се предлагат от български онлайн магазини. Най-често пазарувам дрехи, техниката я избягвам. Случвало се е да купувам и от български магазини, но доста по-рядко. - Откъде научихте за платформата Summer Cart и защо избрахте именно нея? - Когато през 2010 реших да отворя Kartelito.Com започнах да проучвам коя платформа би ми била най-удобна и функционална за ползване. Попаднах на Summer Cart от реклама в google. Изчетох доста материал и отзиви за нея и реших да тествам trial версията. Реално започнах да работя от първия ден. С всеки изминал ден се впечатлявах все повече и повече от големия набор функционалности. Вашият екип ми помагаше за всеки детайл, казус или дилема, която изникваше пред мен в процеса на работа. С версия 5.0 визията на сайта получи други измерения.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари