088 910 33 020700 45 155

Блог статии

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Печелете клиенти с безпроблемна доставка

22 Апр 2013
Печелете клиенти с безпроблемна доставка

15 зашеметяващи дизайна с основа Chameleon

04 Апр 2013
15 зашеметяващи дизайна с основа Chameleon

Изстреляйте бизнеса си със страница във Facebook

27 Фев 2013
Изстреляйте бизнеса си със страница във Facebook

Коледният дух в е-магазин Summer Cart - направете го сами, и то безплатно

13 Дек 2012
Коледният дух в е-магазин Summer Cart - направете го сами, и то безплатно

SEO възможности Seliton

Дата: 31 Юли 2019

 

 

 

Платформа Seliton е 100% оптимизирана по последните SEO изисквания на търсачките. Посочваме ви най-важните предимства и налични функционалности в система Seliton.

 

1. В административния панел на платформа Seliton има отделен екран за настройка на SEO title (надписът, който се показва в най-горната част на браузъра ви). Препоръчително е дължината на заглавието да бъде между 10 и 60 символа. Освен това можете да ползвате и готовите променливи  %%COMPANY_NAME%% и %%PAGE_NAME%% , които ще бъдат заменени автоматично от вече попълнените данни за магазина ви.

 

 

2. Системата поддържа и meta keywords - ключовите думи за сайта ви, но от последните няколко години това не е таг, който Google търсачката зачита. Все пак, ако прецените, че за останалите търсачки има смисъл да го попълвате, то той е наличен в системата.

 

 

3.  Можете да попълните и описанието на сайта ви meta description. Тук можете да посочите основната дейност на вашия магазин. Може да звучи проактивно, подканващо или само информативно. Изискването за дължина на meta description е до 160 символа. По-дълго описание рискува да бъде разглеждано като ненужно от търсачките.

 

 

4.  Seliton поддържа и възможност за автоматизация при попълването на продуктово SEO описание. В това поле можете да въведете SEO описание на продуктите си и текстът ще се отнася за всички продукти. Можете да използвате и променливите %%PRODUCT_NAME%%, %%COMPANY_NAME%%, %%PRODUCT_DESCRIPTION%%, %%PRODUCT_PRICE%%

 

 

 

 

 

5. Seliton има автоматизирано създаване на приятелски за търсачките URL. Можете и да променяте URL-то на конкретни продукти, категории, марки и други.

 

 

 

 

6.  Когато магазинът ви има повече от един език, то можете да определите типа на приятелски за търсачки връзки.

 

 

7. Платформа Seliton поддържа пренасочване към www или към без www. Някои SEO оптимизатори предпочитат конкретна настройка на пренасочванията.

 

8. Seliton поддържа и двата типа пренасочване: и 301, и 302, в зависимост от желания резултат.

 

 

9. Seliton автоматично генерира XML файл с всички адреси на снимките на продукти в магазина Ви, така получавате автоматична карта на сайта с всички продуктови снимки. Това помага на търсачките като Google, Yahoo и Bing по-лесно да индексират продуктовите снимки.

 

 

10.  Платформа Seliton има автоматично генерирана карта на сайта (sitemap), която генерира XML файл с всички адреси в магазина ви. Това помага на търсачките като Google, Yahoo и Bing по-лесно да намерят и индексират всички ваши страници.

 

11. Транслитерация на URL адреси - тази функционалност Ви позволява запазването на къстъм (ръчно въведени) URL адресите на кирилица.

 

12. Имате и SEO кутия с всички категории в долната част на сайта - с тази функционалност ще показвате категорийното си дърво, а можете да определите и нивата на категориите, които да се показват. Едно от най-новите изисквания на търсачките.

 

 

13. Грешка 404 - страницата не е намерена. С тази функционалност може да пренасочвате 404 страницата към конкретен URL адрес. Например може да си направите Ваша страница към която да пренасочите.

 

 

14. Във всеки един продукт имате таб SEO, който ви позволява да направите желаните настройки дори на ниво продуктова страница.

 

15. Всеки продукт в онлайн магазин Seliton има Meta Title (Мета Заглавие) , което може да бъде както индивидуално задавано, така и генерирано автоматично. Данните автоматично ще се вземат от общите SEO настройки на сайта в меню Настрйки >> SEO. Ако желаете ръчно да си напишете заглавието на страницата може да го направите като премахнете тикчетата в отметките.

 

16. Платформа Seliton има и вече създадено поле за Meta Description (Мета описание) в продуктова страница. Настройката може да бъде с автоматично попълване, както и с избрано от вас съдържание.

 

17. Meta Keywords (Мета ключови думи) - в това поле можете да напишете ключовите думи на продуктите. Желателно е общият им да не надвиши десетина.

ВАЖНО! От няколко години Google търсачката не зачита този таг и попълването му за тази търсачка не играе голяма роля в позициите.

 

18.  Ако искате къстъм (ръчно написани) URL адреси на продукт, Seliton ще ви предложи тази опция. По този начин линкът на продукта ще се промени с този, който сте написали.

 

 

20. Като част от новостите в SEO изискванията, от версия 10 в система Seliton има Тагове в Продуктова страница - тази функционалност създава допълнителна (хоризонтална) свързаност между Вашите продукти (освен категорийна свързаност). Това внася допълнителна релевантност (качество) на съдържанието в магазина ви и като резултат - повишава общата стойност на вашата оптимизация.

 

-- >  -- >

 

 

21. Вече можете да видите как ще изглежда продукт в онлайн магазина ви Seliton в Google търсачката ПРЕДИ той реално да е индексиран от нея. Функционалността Google preview ще ви даде представа лесно и бързо как продуктите ви биха изглеждали като органични резултати в Google. А това ще ви помогне на пишете по-прецизно и привлекателно за потребителите.

 

 

22. Всеки план Seliton поддържа SEO заглавие за категориив това поле може да попълните SEO заглавието за конкретната категория. Може да ползвате променливите %%COMPANY_NAME%%, %%PAGE_NAME%%, %%PAGE_NUMBER%% и %%FMT_PAGE_NUMBER%% които ще бъдат заменени автоматично.

 

23. Можете да добавите и SEO описание - може да въведете SEO описанието на конкретната категория.

 

24. Наличен е таг и за SEO ключови думи - може да въведете ключовите думи на конкретната категория.

ВАЖНО! От няколко години Google търсачката не зачита този таг и попълването му за тази търсачка не играе голяма роля в позициите.

 

25. Ако искате вашата категория да бъде със къстъм (специален) уеб адрес - то можете да го въведете за всяка категория и вашето URL ще бъде това, което вие сте въвели в полето.

 

 

26. В платформа Seliton можете да попълвате SEO заглавие за марки

 

27. Функционалността за SEO описания е част от настройките за всяка въведена от вас Марка. Това прави уникализирането на всяка Марка лесно и удобно.

 

28. Можете да добавите и SEO ключови думи за марки, но както по-горе ви разказахме, това не е таг, който Google зачитат.

 

29. Ако прецените, и за Марки можете да зададете специален уеб адрес.

 

 

 

30. В меню Страници >> Уеб страници всяка една уеб страница поддържа същите SEO полета както при категориите.

 

31. В меню Страници >> Динамични страници се поддържат SEO полета, които се отнасят за група страници. Например, само за началната страница да си въведете различни SEO, заглавие, ключови думи и описание.

По същия начин може да се направи и за категорийната, и за продуктовата, и за много други страници, които поддържаме.

 

32. В меню Страници >> Новини всяка една новина поддържа същите SEO полета като при категориите.

 

33. В меню Страници >> Формуляри всеки един формуляр поддържа полетата "SEO заглавие" и "Ще използвам специален уеб адрес".

 

34. В меню Страници >> Галерии със снимки всяка галерия поддържа полетата "SEO заглавие" и "Ще използвам специален уеб адрес".

 

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари