вече се казва
088 910 33 02 0700 45 155

Блог статии

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Печелете клиенти с безпроблемна доставка

22 Апр 2013
Печелете клиенти с безпроблемна доставка

15 зашеметяващи дизайна с основа Chameleon

04 Апр 2013
15 зашеметяващи дизайна с основа Chameleon

Изстреляйте бизнеса си със страница във Facebook

27 Фев 2013
Изстреляйте бизнеса си със страница във Facebook

Коледният дух в е-магазин Summer Cart - направете го сами, и то безплатно

13 Дек 2012
Коледният дух в е-магазин Summer Cart - направете го сами, и то безплатно

SEO модул Advanced

Дата: 11 Дек 2019

Зона само за напреднали! Платформа Seliton представя най-новата си мащабна разработка: 
 
SEO модул Advanced
 
Излез преди конкуренцията! Атакувай стремглаво не просто първа страница, а първите места в Google! Сега със SEO модул Advanced можеш да направиш немислимото - категорично лидерство на първи позиции.
 
Къде е уловката?
Модул SEO Advanced в платформа Seliton изисква допълнително обучение и задълбочено разбиране на новите функционалности. Модулът е с изключително сложна и дълбокоструктурна промяна, изискваща цялостно разбиране на принципите на работа на всяка една отделна функционалност.
 
Добрата новина:
Ще ви предоставим безплатно обучение за SEO модул Advanced, за да сме сигурни, че сте настроили всичко коректно и точно.
 
Възможности SEO модул Advanced
 
1. Оптимизация на структура на адресите
Ще се даде възможност за промяна в структурата на адресите:

1.1) Категория от първо ниво ще бъде : site.com/ime-na-kategoriyata

                      Пример: http://monaco-retina.selitondemo.bg/category/20/drehi.html ще изглежда
                      http://monaco-retina.selitondemo.bg/drehi.html

1.2) Категория от второ ниво ще бъде: site.com/ime-na-kategoriyata-ot-pyrvo-nivo/ime-na-kategoriyata-ot-vtoro-nivo

                      Пример: http://monaco-retina.selitondemo.bg/category/57/drehi-za-zheni.html ще бъде
                      http://monaco-retina.selitondemo.bg/drehi/drehi-za-zheni.html

1.3) Продуктова страница ще бъде: site.com/product/ime-na-produkta

                      Пример: http://monaco-retina.selitondemo.bg/product/622/roklya-ot-koprina-i-valna-emilia.html ще изглежда
                     http://monaco-retina.selitondemo.bg/product/roklya-ot-koprina-i-valna-emilia.html 
 
Google Support за структурата на URL: https://support.google.com/webmasters/answer/76329?hl=en
 
2. Оптимизация на филтри
Работи въз основа на точка 1 "Оптимизация на структура на адресите"
 
2.1) User friendly URL за филтри
При избор на филтър ще се зарежда отделен URL адрес. Тези адреси ще бъдат статични user friendly, без get параметри.
Адресите при филтриране ще се образуват по следната формула:
https://site.com/[име-на-категория]/[име-на-подкатегория]/[филтър]
 
При наличие на повече от един филтър:
https://site.com/[име-на-категория]/[име-на-подкатегория]/[филтър]/[филтър-2]
 
Важно: Без значение по какъв начин потребителят избира филтрите, то адресите се образуват по един и същи начин. Seliton ще подрежда филтрите
в азбучен ред.
Забележка: Aко даден филтър не се използва, то той не участва в генерацията.

2.2) Канонични URL адреси за филтри
Всяка страница от филтрацията ще бъде канонична към себе. По този начин ще се избегне дублираното съдържание.
Например: страницата https://site.com/[име-на-категория]/[име-на-подкатегория]/[филтър] ще има има каноничен адрес към https://site.com/[име-на-
категория]/[име-на-подкатегория]/[филтър]

?2.3) Оптимизация на Crawling бюджета при филтри
Когато сме избрали 1 филтър връзките към останалите филтри от същия блок който сме избрали, ще бъдат скрити със SEOhide.
Когато сме избрали 2 или повече филтри от различни блокове връзките към останалите филтри ще бъдат скрити с помощта на технология SEOhide.
При наличие на по-малко от 4 продукта при филтрация, то адресът е затворен за индексация с мета таг noindex,follow.
 
?3. HTML карта на сайта
Ще се създаде HTML карта на сайта, която ще има и препратка във фуутър частта на магазина. HTML картата на сайта е предвидено да се обновява автоматично.
 
4. Ограничаване на възможността търсещите роботи да индексират забранени за индексация страници
Новата разработка ще ви позволи самостоятелно да въведете неограничен брой страници, които да бъдат скрити за обхождане от търсещите машини. Обикновено това са страници Вход, Регистрация, Забравена парола и т.н.
 
5. Създаване на нови променливи във формули за Мета тагове
Ще се създадат формули, чиито променливи ще бъдат от вида: 
N продукта в категорията, Минимална и максимална цена в категорията, Име на категорията или продукта.
 
 
6. XML карта за видеосъдържание
Новата XML карта за видеосъдържанието на магазина ви ще бъде файл, отговарящ на изискванията на търсачките за Sitemaps за видео и ще включва 
6.1.) Инициализация на файла
6.2.) Използване на задължителни тагове <urlset>, <url>, <loc>, <video:video>, <video:thumbnail_loc>, <video:title>, <video:description>, както и 1 от таговете <video:content_loc> или <video:player_loc>.
6.3.) Ще се използват само канонични адреси, отворени за индексация и сканиране, които връщат отговор 200 ОК
6.4.) Енкодинг UTF-8
6.5.) XML картата за видеосъдържание ще съдържа не повече от 50 000 видеа
6.6.) Размерът на XML файла няма да надвишава 50 MB
6.7.) В случай, че картата съдържа повече от 50 000 видеа или надвишава 50 MB, то тя ще бъде разделена на няколко XML карти с видеа
6.8.) Препратката към XML картата на сайта или индекс файла да се опише в Robots.txt.
6.9.) Картата на сайта ще се обновява автоматично и редовно.
 
Google Support за XML sitemap: https://support.google.com/webmasters/answer/80471?hl=en
 
 
 
 
 
 
     

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари