02 439 01150700 45 155

Блог статии

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Дизайн на лого за онлайн магазин

Дата: 05 Авг 2020

Логото е най-разпознаваемата част от всеки бизнес. То е първото впечатление, което потенциалните Ви клиенти получават. То е навсякъде - от визитките Ви, до брошури, до онлайн магазина Ви. Много често онлайн търговците подценяват всъщност от колко голямо значение е дизайнът на графиката, с която клиентите им ще ги свързват.
 

Това, което отличава качествените лога, е че те показват характер, създават имидж за това кои са брандовете, които стоят зад тях и привличат клиентска аудитория, която да се припознава с бранда.


 

Защо е важно изработката му да е от професионалисти?

Начинът, по който едно лого изглежда е и първото впечатление, което клиентите ще получат за вас и това какъв е Вашият бизнес. Затова е и от ключово значение да работите с професионални дизайнери, защото:

  • Ще черпите от техния опит със стотици, ако не и хиляди клиенти;
  • Ще получите изображение, което отговаря на Вашите изисквания;
  • Ще имате професионален облик, който да привлича клиентите.


 

Професионалните агенции и дизайнери са професионалисти в това да вземат една концепция и да я превърнат в изображение, което да вдъхва доверие на клиентите.
 

Професионалното лого е и основата на Вашия бранд - цветовете, с които Вашият онлайн магазин ще бъде оформен обикновено биват определени от това с какви цветове е създадено то. Освен това то се създава с цел да изглежда вечно - колкото и години да минат, то ще изглежда все така свежо и лесно разпознаваемо.
 

Гледайте на дизайна като на инвестиция, която ще Ви се възвърне

Когато инвестирате в продукти или в реклама, вие искате да инвестирате в най-доброто, защото това е инвестиция, която се възвръща. Тогава защо не бихте инвестирали във възможно най-качествения дизайн?




Ако логото Ви изглежда некачествено, то потенциалните клиенти биха могли да си помислят същото и за магазина Ви. Ако Вие вдъхвате доверие още с първото си впечатление, то Вие гарантирате успеха си!

 

Откъде да черпим идеи?

Процесът по измисляне на лого не винаги е лесен и много често е възможно да не сте напълно сигурни как искате то да изглежда и каква идея да дадете на дизайнера, който наемате. Може би имате ясна идея за това какъв бизнес искате да управлявате, но не сте изцяло сигурни каква да е визията му.
 

Отлични начини да Ви дойдат идеи са:
 

Да разгледате сайтове с идеи за дизайн или портфолиа на дизайнери - това е отличен начин да видите как изглеждат хубавите лога и да разберете какво на Вас ви харесва;
 

Да прегледате логата на конкуренцията Ви - По този начин можете не само да видите какво е общото между дизайните във Вашия търговски сегмент, но и да измислите идея, за нещо, което досега не е правено. Портфолиото на Seliton е страхотно място да направите точно това, като там показваме нашите избраниклиенти в най-различни търговски сегменти!
 


 

3-те основни правила при създаването на дизайна

Съдържанието ви трябва:

  1. Да изглежда добре във всякакъв мащаб - в днешно време е по-важно от всякога логата Ви да бъдат “responsive”, тоест да могат да се използват във всякакъв мащаб. Затова е важно Вашето лого да е семпло и оразмерено - не забравяйте, че Вашият онлайн магазин ще бъде посещаван от мобилни телефони, таблети и настолни компютри. Дизайнът Ви трябва да изглежда добре на всички разновидности платформи и резолюции;
  2. Да е без много детайли и цветове - Когато избирате логото за Вашия магазин е изключително важно то да изглежда добре и да е лесно запомнящо се. Не препоръчително в него да има прекалено много детайли и малки елементи, които ще се загубят или размажат, когато го оразмерявате. Освен това е жизненоважно в него Ви да няма прекалено много цветове - препоръчва се то да се придържа до 2, най-много 3 цвята. Това е, защото по-простите лога се запомнят много по-лесно и Ви позволяват да имате повече свобода, когато създавате визията на Вашия онлайн магазин;
  3. Да е уникално и да приляга на бранда - Най-важното нещо за вашето лого е то да бъде уникално и да не прилича на някое на Ваши конкуренти - все пак искате, вашите клиенти да Ви разпознават навсякъде и по всяко време. Ключово е и дизайнът да отговаря на Вашия търговски сегмент. Едва ли би отивало на магазин за детски стоки да има корпоративна визия.

Ако имате предвид всички наши препоръки, то Вие ще имате красиво и отличаващо се лого като тези на най-големите бизнеси в света. С това успешното развитие на Вашия бранд е въпрос само и единствено на време!
 

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари