Дата: 20 Авг 2020
Онлайн магазините за дрехи могат да бъдат един от най-доходоносните електронни бизнеси, стига да бъдат управлявани качествено. Онлайн търговията на дрехи става все по-популярен избор за нови е-магазини, тъй като според статистики, все повече хора пазаруват в интернет пространството с всяка изминала година. Продажбата на модни продукти като цяло е изключително доходоносна, но затова и конкуренцията в този търговски сегмент става все по-съществена.
За да пожънете успех в света на онлайн търговията с облекло, Вие трябва да се погрижите Вашият магазин да се отличава от конкуренцията Ви и по този начин да привличате повече потребителите в него. Затова и сме подготвили няколко препоръки за Вас и Вашия е-бизнес, с които да изпъкнете в търговския си сегмент.
Красив дизайн на начална страница
Добрият дизайн на начална страница е ключов
Началната страница е първото нещо, което човек, който посещава сайта Ви за първи път ще види в повечето случаи, затова и е изключително важно чрез нея да направите отлично първо впечатление. Изключително важно е началната Ви страница да е красива, подредена и лесна за навигация, като структурата ѝ да насочва вниманието на всеки посетител там, където искате то да бъде.
SELITON предлага богато разнообразие от красиви дизайн деми и оптимизирана за SEO структура на Вашия онлайн магазин, по този начин улеснявайки управлението на Вашия бизнес!
Къде всъщност трябва да е вниманието на клиентите Ви?
Може да е изкушително да се опитвате да осъществите продажби още на началната си страница, но не го препоръчваме. Вместо това, тя може да бъде отличен маркетинг инструмент, с който да насочвате вниманието към последните си промоции, страници показващи богатия Ви асортимент от дрехи или пък да покажете на клиентите си добрата стойност спрямо качеството на Вашите продукти.
Най-продаваните Ви или най-новите Ви продукти имат място на началната страница, но нейната цел е да накара посетителите Ви да видят колкото се може повече от Вашия онлайн магазин.
Добре подредени продуктови страници
Seliton магазините имат предварително създадена отлична структура на продуктовите страници
Жизненоважно е страниците с различните Ви категории да са изчистени и да привличат вниманието на потенциалните купувачи към облеклото, което продавате. Доказано е, че изчистеният дизайн е много по-лесен за навигация и насочва посетителите към това да отворят продуктите Ви.
Задължително е да имате меню с филтри за Вашата селекция, като е препоръчително то да бъде разположено в лявата част на страницата или над самите продукти. По този начин то е лесно достъпно, без да привлича прекалено много внимание.
Важни филтри включват:
- Дали дрехите са за мъже или жени;
- Избор на какъв размер се търси;
- Ако имате голямо разнообразие от марки, да може да се избере кои марки са желани;
- Цвят на дрехите;
- От какъв материал са направени;
- Сортиране по цена.
Качествени изображения
Един от най-подценяваните елементи при продажбата на продукти в онлайн магазини за дрехи са снимките. Вашите клиенти не могат да видят артикулите на живо, затова е и изключително важно снимките им да бъдат с добро качество, с хубава светлина и по възможност да ги носи модел.
Качествените снимки на артикулите са задължителни за успех
Силно препоръчваме да наемете фотограф, да използват манекен или модел и да направите снимки на облеклото от възможно най-много ъгли. Важно е и дрехите да бъдат показвани на неутрален фон, който да не взима никакво внимание от тях и да не се бие с цветовата им гама - черен фон за светло облекло и бял фон за тъмно.
Описания на дрехите и таблици с размери
Трябва да третирате описанията на облеклото във Вашия онлайн магазин като инструмент, с който да убедите клиента да добави артикула в количката си. Когато го пишете е важно той да е кратък и конкретен и да мотивира потенциалните купувачи, че това е продуктът, който те търсят.
Няколко препоръки, които имаме за перфектното продуктово описание:
- Съсредоточете се върху стойността и качеството на дрехата;
- Направете описанията лесни за “сканиране” - да бъдат бързи за четене и погледите да се спират на местата, които искате да бъдат видяни;
- Оптимизирайте описанията си за търсачките чрез ключови думи.
Освен това е важно всеки продукт да има таблица с размери, както и ако използвате модел да опишете кой размер той носи в снимката и какви са неговите височина и тегло - по този начин Вие описвате на клиента как би изглеждала дрехата върху тях.
Грижете се за редовните си клиенти
Ключово за един успешен онлайн магазин за облекло са редовните клиенти - много по-рентабилно е да задържите вече съществуващ клиент, отколкото да привлечете нов. Затова е изключително важно да имате специални промоции, насочени към хората, които вече са правили покупки от Вашия е-магазин.
Добри практики са специални намаления, кодове за отстъпка или безплатна доставка. Много онлайн бизнеси за продажба на дрехи предлагат подобни отстъпки при регистрация на акаунт, при закупуване на продукти над определена сума или при натрупването на определен брой поръчки.
Използвайте социалните мрежи
Последната ни препоръка е свързана с рекламата Ви. Един от най-ефикасните начини да рекламирате Вашия онлайн магазин е чрез страници в социалните мрежи. Там можете да обявявате промоции, нови продукти, специални оферти, да комуникирате с клиентите си и дори да използвате Facebook e-shop, с който Селитон има интеграция.
Социалните мрежи, които препоръчваме да използвате са Facebook и Instagram.
Остави мнение/коментар