02 439 01150700 45 155

Блог статии

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Лендинг страници или как да привличаме клиенти?

Дата: 28 Сеп 2020

Лендинг страниците, още познати като лендинг пейдж или целеви страници, са маркетинг инструменти, които се използват с целта да направят Вашите онлайн маркетинг кампании по-успешни. Благодарение на тях превръщате посетителите във Вашия Seliton е-магазин в клиенти с реални покупки по този начин увеличавайки Вашите конверсии. Няма гарантирана рецепта за това как да направите успешен лендинг пейдж, но с помощта на нашите съвети, Вие ще сте повече от достатъчно подготвени да направите перфектната целева страница!
 

Какво представлява целевата страница



Нека започнем отначало - Лендинг пейдж-ът е един от най-добрите рекламни инструменти, с които успешно да реализирате покупки и да увеличите приходите си. Когато сте в рекламна кампания е силно препоръчително да имате “Landing page” във Вашия онлайн магазин, ако искате да имате най-добрите условия за реализиране на конверсии, тоест покупки.
 

Когато сте по средата на рекламна кампания, Вие привличате потребителите чрез няколко способа - текстова реклама с линк към нея, pay-per-click, рекламни банери, реклами в социалните мрежи и други подобни маркетинг инструменти.
 

Целта е, когато те кликнат върху някой от тези рекламни канали, те да се озоват именно във Вашата лендинг страница, която да представя съответния продукт или промоция, която продавате.
 

Когато вече са в нея, потребителите искат да видят кратка обобщена информация за продукта и промоцията и кратки и конкретни отговори на всички въпроси, които може би ще си зададат. За много от тях това е първото впечатление, което получават от Вашия магазин и Вашата промоция. Затова е важно в оформлението ѝ да има и всички ключови връзки - бутон приканващ към покупка, бутон или формуляр за контакт или бутон за регистрация за промоцията.
 

Няколко съвета от нас:

  • Не включвайте излишни ефекти и детайли, които биха могли да разсеят потребителя - нека той се съсредоточи върху продукта;
  • Сложете бутоните приканващи към покупка на удобни и лесни за забелязване места;
  • Бъдете кратки и ясни с описанията си, но отговаряйте в тях на въпросите, които клиентите биха могли да имат.
     

Как да направим дизайн на лендинг страница



Първото и най-важно при изработката ѝ, че тя не трябва да изглежда като Вашата Начална страница. Тя трябва да е с персонализиран дизайн, който да съдържа по-малко съдържание и да е по-ориентиран към това да обърне вниманието на клиента към Вашия продукт.
 

Важно е да има голямо изображение, което привлича вниманието към това, което продавате, лесен за четене, голям и семпъл шрифт, формуляр за контакт и call-to-action бутон (бутон приканващ клиента към действие, във Вашия случай да направи покупка).
 

Основната цел на дизайна е да прикани клиентите Ви да купят от вас, както и да осъществи връзка с тях чрез структурата си. Затова е и важно да използвате правилните елементи.
 

Заглавие, което е ясно и директно

Доброто заглавие е изцяло свързано с причината, поради която потребителят е попаднал на Вашата лендинг страница. Пример за добро заглавие е това, което взима предвид и има няколко ключови елемента:

  • Към кого то е отправено;
  • Отговаря на въпроса “Как?”;
  • Да дадете причина защо да изберат Вашия продукт.
     

Допълнителният текст под заглавието е мястото, където да напишете по-дълъг и пояснителен текст, с който да отговорите на бъдещия въпрос “Защо?”, който клиента би могъл да има.


 

Уникално Съдържание, което Ви отличава

В този сегмент Вие трябва да отговорите на въпроса “Какво прави моя продукт по-добър от този на конкуренцията и защо да го купите?”. Съдържанието трябва не само да привлече вниманието на клиента, но да го накара да купи Вашия продукт, с мисълта, че той получава нещо, от което има нужда.
 

Не е нужно да говорите за себе си - говорете за това колко добър е продуктът и колко доволни са били предишни клиенти от него. Тук е мястото Вие да разкажете историята на Вашия бранд и да имате емоционално въздействие върху потребителя, карайки го да се припознае с Вас и продукта, който продавате. Можете да направите това като:

  • Покажете ревюта от предишни клиенти;
  • Разкажете позитивна история каква е мисията на Вашия бизнес;
  • Добавите цитат от позитивни думи от Ваш клиент.
     

В повечето случаи някои от тези похвати е достатъчен потенциалният Ви купувач да натисне call-to-action бутона и да се превърне в конверсия.
 

А защо Ви трябва Call-to-Action бутон?

Ако има едно нещо, около което Вие трябва да структурирате Вашия лендинг пейдж, то е Call-to-Action бутон или бутонът, заради който потребителите са били “поканени” чрез рекламата Ви.


 

За да бъде той ефективен и разбираем, този бутон трябва да се придържа към следните изисквания:

  • Фокусът да се върти около него;
  • Да се откроява на фона на цялата информация в лендинг страницата;
  • Цветът му да изпъква;
  • Маркетинг текст - “купи сега”, “включи се в….”, “регистрирай се за…”.
     

Цялата концепция на бутона е той да привлича внимание и Вашите гости да го кликнат, затова е важно да се придържате към основната Ви цел и да не поставяте допълнителни линкове или продукти, които да отнемат фокуса от него.
 

Как да открият целевата Ви страница

След като вече сте създали Вашия лендинг пейдж е време клиентите да разберат за него - тук идва ред на промотирането, като има два канала през, което да правите това - платени и неплатени реклами.
 

Google AdWords

Чрез този вид платена реклама, Вие достигате до Вашите клиенти чрез конкретни ключови думи и изрази. Това става като потребителите потърсят конкретната ключова дума в търсачката Google и Вашата лендинг страница излиза сред първите резултати. Важно преди да използвате този канал е предварително да сте направили SEO оптимизация и ключовите думи да са релевантни и специфични за Вашия търговски сегмент.


 

Маркетинг чрез социални мрежи

Чрез социалните мрежи можете да направите рекламна кампания, в която да използвате и маркетинг инструментите, които се предлагат в платформи като Facebook и Instagram - тоест да насочите рекламата към конкретна таргет аудитория с филтрите за местоживеене, пол, възраст, потребителско поведение и др.

Чрез Facebook и Instagram можете да зададете конкретен бюджет, предназначен за достигане на максимален брой конкретно подбрани потребители. Когато използвате този вид реклама е важно да сте проучили към коя аудитория искате да насочите Вашите продукти и реклами за да получите максимална възвръщаемост на Вашите вложени време и ресурси.
 

Неплатена реклама

Чрез социалните мрежи Вие можете да направите профил на Вашия бизнес, в който да правите “планирани постове”, в които да рекламирате Вашата промоция и да имате текст, който препраща потребителите към Вашата целева страница. Ползата на този вид реклама е, че можете в реално време да отговаряте на запитвания на Вашите клиенти, но минусът е, че нямате гаранция до колко хора ще достигат Вашите постове и колко от достигнатите ще са във Вашата предпочитана целева аудитория.
 

Лендинг страницата е един от най-добрите маркетинг инструменти за да увеличите Вашите продажби и оптимизирате успешните си конверсии. Следвайки гореспоменатите стъпки Seliton гарантира, че резултатите от бъдещите Ви кампании ще Ви задоволяват.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари