02 439 01150700 45 155

Блог статии

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Инструкции за настройки на Facebook Conversion модул и Facebook CAPI

Дата: 22 Юли 2021

Инструкции за настройки на Facebook Conversion модул и Facebook CAPI

 

1. Свържете се с Търговския отдел на Seliton и заявете активиране на добавката Facebook Event Tracking във вашия магазин.
2. Създайте и настройте вашия Facebook Pixel, като за целта:

 

2.1. Влезте във вашия Facebook business manager, като последвате този линк: https://business.facebook.com/:

2.2. От падащо меню в горния ляв ъгъл на екрана кликнете върху "Events Manager":


2.3. Ще ви се отвори нов прозорец. Кликнете върху синият бутон “Connect a Data Source”:


2.4. Ще видите кутия Connect a New Data Source.Маркирайте първата опция “Web” и кликнете “Connect”:


2.5. В новият прозорец ще видите кутия Set up Web Events. Маркирайте втората опция “Facebook Pixel” и кликнете “Connect”


2.6. Ще видите кутия Connect Website Activity Using Facebook Pixel. Кликнете “Continue”:


2.7.Попълнете името на пиксела и въведете уеб адреса на вашият онлайн магазин кликнете “Continue”:

Току що създадохте вашият Facebook Pixel. Сега трябва да го свържете към онлайн магазин ви.


2.8. Ще видите кутия Connect Website Activity Using Pixel. Кликнете върху синият бутон “Install code manually”:


2.9. В новият прозорец ще видите кутия Install Base Code. Кликнете върху зеления бутон “Copy code”:

2.10. Ще получите код, който изглежда така:


2.11. Необходима ви е само една малка част от него. Копирайте цифрите след надписа fbq('init', както е показано на долната снимка:


Вече се сдобихте с вашия уникален код и сега трябва да го поставите в административната област на магазина ви, като за целта следвайте следните стъпки:

 

3.1. Влезте във вашия Seliton Админ панел и отидете в меню Добавки. Намерете добавката Facebook Event Tracking и влезте в нейните Опции:

3.2. В полето Facebook Pixel ID въведете парчето код, което преди малко получихте във Facebook Events Manager". Изберете удобната за вас валута. След като сте готови, кликнете върху обновяване.

Вие успешно свързахте Facebook Pixel-а с вашия онлайн магазин и вече може успешно да следите резултатите от кампании ви в социалните мрежи.

 

Научете как да настоите Facebook CAPI ТУК: https://seliton.bg/blog-article/175/instruktsii-za-nastroyka-na-facebook-capi.html

 

 

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари