ПРЕДИ И СЛЕД
ПРЕДИ маркетинг таговете в Seliton от вас се изискваше:
1. Да научите интерфейса на Google Analytics , бързо и лесно за около 3 часа - оттук ще знаете дали имате поръчки по органичен начин, без платена реклама.
2. Да научите интерфейса на Facebook Business Settings and Reports , бързо и лесно за 4 часа - оттук ще знаете дали парите вложени във Facebook реклама са ви донесли поръчки , и точно колко.
3. Да научите интерфейса на Google Ads, отново много бързо и лесно за около 3 часа – оттук ще знаете кои ваши реклами се харесват и събират успех, кликове и евентуално продажби.
СЛЕД новата разработка на Seliton:
! Няма нужда да учите никакви външни статистически инструменти, освен ако специално не ви влече - платформа Seliton измерва най-важното за вас, пести ценното ви време. Напълно безплатно.
|
Остави мнение/коментар