Ново: Маркетинг тагове в поръчки

Дата: 17 Юни 2024

Ново & Безплатнo

Маркетинг тагове в поръчки

Кой рекламен канал ви носи най-много продажби? 

❓ Колко поръчки идват от SEO, тоест безплатно, от Google търсачката?

 

За да си отговорите на тези въпроси, ние от Seliton създадохме нова разработка - Маркетинг UTM тагове в поръчки.

 

Seliton вече поддържа Маркетинг UTM тагове в поръчки и автоматично определя източника на трафик. Ние поддържаме Facebook, Google, TikTok, SEO и UTM параметрите. Таговете се запазват автоматично във всяка поръчка, не е необходима настройка.

Директни статистики за супер ефективно и супер лесно измерване от къде печелите клиенти.

ПРЕДИ И СЛЕД

ПРЕДИ маркетинг таговете в Seliton от вас се изискваше:

 1.   Да научите интерфейса на Google Analytics , бързо и лесно за около 3 часа - оттук ще знаете дали имате поръчки по органичен начин, без платена реклама.

 2.   Да научите интерфейса на Facebook Business Settings and Reports , бързо и лесно за 4 часа - оттук ще знаете дали парите вложени във Facebook реклама са ви донесли поръчки , и точно колко.

 3.   Да научите интерфейса на Google Ads, отново много бързо и лесно за около 3 часа – оттук ще знаете кои ваши реклами се харесват и събират успех, кликове и евентуално продажби.

 

СЛЕД новата разработка на Seliton:

    Няма нужда да учите никакви външни статистически инструменти, освен ако специално не ви влече - платформа Seliton измерва най-важното за вас, пести ценното ви време. Напълно безплатно.

Какво са UTM параметрите и защо да ги използваме

За специалистите по маркетинг разбирането на ефективността на онлайн кампаниите е от решаващо значение за постигане на реално въздействие.

По същество те са кратки текстови “фрагменти”, добавени към края на URL-ите (линковете) във вашите магазини. Чрез тях можете автоматично да разберете какъв е източника на трафика, довел до завършването на всяка поръчка.

А най-добрата новина е, че във вашия Seliton магазин UTM параметрите се запазват автоматично за всяка поръчка и не е нужно да правите допълнителни настройки.

Кои параметри се използват в Seliton 

Социални медии и Google реклама

За източници като Facebook, Google Ads and TikTok трафик източниците се установяват автоматично.

Други източници на трафик

За останалите източници на трафик можете да използвате други UTM параметри, има 5 основни вида:

  • Campaign source
  • Campaign medium
  • Campaign name
  • Campaign term
  • Campaign content

Повече информация за използването на UTM параметрите можете да научите в тази статия .

Новата функционалност ще ви помогне да разпределяте умно вашето време и пари, инвестирани в реклама или добро съдържание, и да увеличите продажбите си по надежден начин.

БЕЗПЛАТНА ИНСТАЛАЦИЯ

Можe да заявитe бeзплатeн ъпгрeйд на вашия магазин до v11.5905 чрез тикет системата за поддръжка.

Ако желаете да се възползвате или имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас на тел: (0889) 10 33 02 ; 0700 45 155 (вътр.2) Търговски отдел, или на имейл адрес sales@seliton.bg .

С уважение,

Екипът на SELITON

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Онлайн магазин от SELITON