Дата: 18 Авг 2011
Мирчев Идеас разработи в партньорство с куриерската фирма Еконт Експрес новаторско решение за интернет магазините в България, улесняващо доставката на поръчаните стоки с куриер. Създадоха се редица удобства както за онлайн търговците, така и за техните клиенти.
Става въпрос за цялостна интеграция на платформата за онлайн магазини SummerCart.bg на Mirchev Ideas с дейността на Еконт, която отива далеч отвъд попълването на чекбокс за избор на куриер и включва също екстри като интерактивен избор на офиси на Еконт чрез вградена географска карта на Google*, автоматично изготвяне на товарителници, изпращането им в PDF формат, избор на приоритетен ден и час от клиента и др.
Модулът Еконт е достъпен във версия 4.0 на Summer Cart, която е на пазара от ноември 2010 г. Поради големия клиентски интерес и многообразието от услуги на куриерската компания, от тогава до днес модулът „Еконт” претърпя многократно разширяване и усъвършенстване. Новата функционалност вече е напълно готова и е достъпна безплатно за онлайн магазините използващи версия 4.0 на Summer Cart.
Представяме ви всички екстри на новата интеграция между Summer Cart и Еконт:
- Автоматично попълване на населени места когато клиентът започне да въвежда своя адрес в онлайн магазина
- В реално време се изчисляват куриерските такси за доставка до адрес и до офис на Еконт
- Клиентът вижда в реално време и реално изражение дали получава отстъпка от доставката
- Ясно представяне на допълнителни услуги към доставката
- Избор на приоритетен час за доставка със съответната допълнителна такса
- Интерактивен избор на офиси на Еконт чрез географска карта на Google (интерактивният офис локатор е нова технологична услуга на Еконт Експрес)
- Новаторско решение е, че офис локаторът на Еконт предлага тези офиси, които са най-близо до адреса на клиента
- Търговецът автоматично подготвя товарителници без да напуска своя онлайн магазин, директно от административната област на Summer Cart;
- Новаторско решение в Summer Cart е, че при подготовката на всяка товарителница има пълна гъвкавост - търговецът контролира директно от Summer Cart допълнителни параметри и услуги за всяка отделна пратка:
- Обявена стойност
- Обратна разписка и стокова разписка
- SMS при предаване на доставката
- Предаване на фактура преди плащане на наложен платеж
- Преглед и тестване на стоката преди плащане
- Уреждане на разходите в случай на отказана пратка
- Поделяне на куриерските разходи с получателя в конкретна парична стойност (напр. Ако куриерската такса е 11.45 лв търговецът може да покрие 5лв, а клиентът остатъка от 6.45лв)
Защо да изберете доставка с Еконт?
- Като електронен търговец получавате 20% отстъпка от цените на всички куриерски услуги на Еконт, и ако желаете може да прехвърлите отстъпката в полза на клиента
- Търговецът може да изисква плащане на наложен платеж на трета страна и по посочена банкова сметка - тази опция е предназначена за елeктронни магазини, които държат част от стоките си на склад, при което ангажимент на куриерите на Еконт е да вземат пратката от трети подател/адрес, а наложеният платеж трябва да бъде изплатен на електронния търговец, който се явява страна по товарителницата;
- Възможност за разпореждане по телефон при всяка ситуация, промяна на начин на доставка и адрес на доставка от получателя, без да се ангажира електронния търговец, изпратил своята пратка;
- Увеличен срок на съхранение на пратките в склад на Еконт, в случай на невъзможност от страна на получателя да ги приеме/вземе незабавно;
- Електронно известяване на подателя посредством sms, проверка в електронния кабинет на движението на пратките;
- Силно развита клонова мрежа - над 300 офиса на територията на страната, удобни офиси на лесно достъпни места, и възможност за оптимизиране цената на доставка при избор от страна на получателя код 2 или 3 до поискване (доставки тип офис на Еконт до врата, или офис на Еконт до офис на Еконт);
- Добавяне на обявена стойност като допълнителна услуга и повишена материална отговорност на куриера до размера им;
Електронният магазин Summer Cart, на база въведената от клиента и търговеца информация, прехвърля автоматично всички данни за подготовка на товарителница в системата на Еконт, след което връща на Интернет търговеца товарителница в PDF формат. По такъв начин единственият ангажимент на Интернет търговеца е подготовка на закупения артикул от магазина, разпечатване на товарителница и реално предаване на пратката на куриер. Лесно, бързо, без усложнения. Ако се налага редакция – винаги може да се генерира нова, като старата просто се изтрива. Всички товарителници са достъпни и през Е-еконт.
Остави мнение/коментар