платформа за онлайн магазини и складова система0700 45 155

Блог статии

Специални Dropshipping пакети за онлайн магазин

27 Мар 2023
За новостартиращите бизнеси с DropShipping модел - Seliton предлага СПЕЦИАЛЕН ДРОПШИПИНГ ПАКЕТ ДО КЛЮЧ само 3 EUR / ден Безплатна интеграция с...

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Mtel

Дата: 28 Авг 2014

Мтел избра платформата Summer Cart за създаването на своя онлайн магазин
 

Онлайн магазинът на Мтел има капацитет да изпълнява всички операции, които се извършват във физически магазин

 

Българският телеком оператор МТел избра платформата Summer Cart за създаването на своя онлайн магазин, който стартира преди дни на адрес eshop.mtel.bg. В него се предлагат всички продукти и услуги от портфолиото на националния оператор и според очакванията на компанията, до една година през магазина ще минават средно по 500 поръчки на ден.

Проектът е интегриран със SAP и с други вътрешни мениджмънт системи на мобилния оператор, което позволява крайният потребител да използва един профил за сайта на М-Тел и за онлайн магазина, да получава sms известия за поръчки, да ползва М-Тел клуб лоялни точки и т.н. Сигурността на личната информация е гарантирана чрез AES 256-битово криптиране, и освен това сайтът е преминал специализирани тестове за сигурност, извършени от външна одиторска фирма.

Чакането на опашка и времето, отделено за посещение на физически магазин, ще бъдат спестени на клиента, а продуктът или договорът ще му бъдат доставени безплатно с куриер, директно до вратата. Клиентите могат да плащат в онлайн магазина на М-Тел чрез ePay.bg и с паричните преводи EasyPay.

Магазинът eshop.mtel.bg ще предлага редица улеснения както за частните, така и за корпоративните си клиенти, като за последните е налично корпоративното ценообразуване на телекома. Потребителите ще могат да се възползват от актуалните предложения за телефони, смартфони, лаптопи, таблети и аксесоари, да се информират и да закупуват нови оферти и абонаментни планове, дори да преподпишат своя договор, без да е необходимо да посещават офис на оператора. Предлагат се и услуги за дома като домашен телефон, цифрова телевизия и интернет. Потребителите на М-тел Клуб ще имат възможност да използват своите лоялни точки за отстъпки в онлайн магазина. Продуктите, услугите и комбинациите от тях могат да бъдат филтрирани лесно и интуитивно, така че всеки клиент да намери бързо това, което най-добре отговаря на нуждите му.

„За нас, като компания с огромно продуктово портфолио и милиони абонати, е приоритет да осигурим максимално удобство на клиентите си и да оправдаем доверието им, като отговорим на техните изисквания за лесен достъп до нашите услуги. Това беше определящ фактор при избора на платформа за онлайн продажби. Спряхме се на Summer Cart поради неговата гъвкавост и надеждност, както и опита на компанията от подобни мащабни проекти за електронна търговия. Друг определящ фактор беше необходимостта магазинът да бъде адаптиран и интегриран с останалите ни системи и можем да кажем, че платформата отговори на очакванията ни” – заяви Димитър Димитров, мениджър онлайн канали в М-Тел.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари