платформа за онлайн магазини и складова система0700 45 155

Блог статии

Всичко, което трябва да знаете за хостинга

17 Сеп 2020
Уеб хостингът е жизненоважен за всеки онлайн магазин - в тази статия ще говорим за всичко, което е нужно да знаете за него.

Защо ни трябва Google Search Console?

11 Сеп 2020
Google Search Console е инструмент, с който да следите кои страници на Вашия Seliton онлайн магазин са индексирани и да направите оптимизация на предс...

Анализи с Google Analytics за онлайн магазини

26 Авг 2020
Google Analytics е един от най-полезните инструменти за анализ на потребителското поведение на посетителите на Вашия магазин.

Какво трябва да знаем за регистрацията на онлайн магазин в НАП?

27 Юли 2020
Как да регистрирате Вашия е-магазин в НАП?  

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

20 Ное 2014
Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Текуща, постоянна и изоставена количка - втори шанс да спечелите клиента!

Дата: 20 Ное 2014

Текущата, постоянна и изоставена колички са култови функционалности, които вече са хит сред онлайн търговците в Америка и Европа. Използват се от най - големите компании като Amazon.com. В България те се предлагат за първи път, разбира се, от лидера в бранша - Summer Cart!

Постоянна количка

Знаете ли, че средностатистически 68% от посетителите в онлайн магазини никога не завършват поръчките си? При това говорим за полулярни и добре разработени е-магазини. Този шокиращ процент от клиенти напускат сайта Ви и изоставят поръчките си без да завършат своята регистрация или дори да стигнат до нея. Хората посещават вашия е-магазин, започват да пазаруват, слагат продукти в количката си и ... какво се случва в неблагоприятните 68% от случаите?

А) Пазаруването се прекъсва, защото посетителят затваря сайта (например цената за доставка не му харесва).

Б) Пазаруването се проточва, сесията на браузъра изтича и количката с добавените до момента продукти изчезва, съответно посетителят губи търпение и най-често напуска сайта.

Не унивайте, ИМАМЕ ДОБРА НОВИНА – КЛИЕНТИТЕ ВИ ИМАТ ПОСТОЯННА КОЛИЧКА!

Когато посетителят дойде повторно във Вашия е-магазин, сайтът автоматично го подсеща, че има незавършена поръчка, показва съдържанието на изоставената количка и му дава възможност да завърши изоставената си поръчка. Според нас, както и според Amazon.com (те използват този хитър трик от много години) това е супер!

Текуща и изоставена количка

Както споменахме множество изследвания в Америка и Европа сочат, че голяма част от клиентите изоставят количките си преди да са завършили поръчката си. Разгледайте анализа на Baymart Institute (http://baymard.com/lists/cart-abandonment-rate), който цитира 28 независими изследвания и ни отваря очите за огромния прахосан потенциал.

Вероятно и при вас този процент е неприятно висок. Ако използвате детайлните статистики на Google E-commerce tracking съвсем точно може да измерите колко бизнес губите от изоставени колички, тоест незавършени поръчки на нерегистрирани клиенти.

ОЩЕ ЕДНА ДОБРА НОВИНА – ВИЕ ИМАТЕ ВТОРИ ШАНС ДА СПЕЧЕЛИТЕ КЛИЕНТА!

С новата хитова функция „Текущи и Изоставени колички“ вече ще знаете:

А) Кой какво пазарува в момента в магазина ви (в реално време виждате какво посетителите добавят в количките си)

Б) Съдържанието на изоставените колички от гости

В) Съдържанието на изоставените колички от полу-регистрирани посетители и техните лични регистрационни данни

В случай, че нов посетител започне да вписва личните си данни, за да направи поръчка, но внезапно се откаже и напусне сайта ви, Вие ще виждате всичко което е попълнил преди да напусне сайта, включително продуктите които е избрал. Това ви дава втори шанс да спечелите клиента! Ако желаете може да се свържете с него по телефон или имейл и да отправите неустоимо персонално предложение.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари