Модул за алтернативни продукти
С новия модул, разбработен специално за вас от експертите на Seliton, ще регистрирате максимални продажби, като предлагате на Вашите клиенти перфектните продукти, които най-добре пасват на личните им предпочитания.
Алтернативни продукти (още повече свързани продукти)
Клиентите посещават конкретна продуктова страница във Вашия онлайн магазин, когато разглежданият продукт е сходен на търсените от тях характеристики. Това обаче не е достатъчна гаранция за поръчка, защото клиентите често стартират търсенето с цял арсенал от изисквания, вкусове и критерии. Когато разглежданият продукт не ги покрива на 100%, вариантите са два:
1- Клиентът веднага прекратява търсенето и напуска Вашия магазин;
2- Клиентът продължава търсенето, докато не открие продукта, който желае да поръча.
Истината е, че дори посетителят да остане във Вашия магазин, съществува голяма вероятност да се отегчи от дългото търсене и разглеждане на продукти в различните категории и отново да прибегне към първия вариант – напускане на сайта без направена поръчка.
Именно тук идва специалната роля на модула за алтернативни продукти. Той ще ви даде възможността да опростите процеса на търсене на перфектния продукт, преди клиентът да напусне Вашия магазин и да се насочи към конкурентните сайтове.
Вече ще предлагате на всеки клиент специална селекция от алтернативни продукти на всяка една продуктова страница във Вашия магазин. Така задържате посетителя на същата страница и му показвате още артикули, които са сходни на разглеждания продукт, но и достатъчно различни, за да покрият допълнителен брой критерии. При това, без да се налага клиентът да напуска продуктовата страница, която разглежда в момента.
Целта на показването на алтернативни продукти е да помогнете на клиента да намери най-правилния и точен за него продукт, за да не остава с впечатлението, че прави компромис с избора си – усещане, което обикновено завършва с отказ от поръчка и изход от сайта. Когато клиентът не одобри изцяло конкретен продукт, ние няма как да знаем със сигурност каква е причината. Това, което можем да направим, е да му предложим други заместващи продукти, за да си спечелим преднина и да увеличим шанса за поръчка.
Доказаната сила на алтернативните продукти
Знаете ли, че 70% от началната страница на Amazon е заета от секции с препоръчани продукти (“Какво разглеждат посетителите в момента”, “Най-продавани продукти”, “Продукти с най-висока оценка”, “Най-нови попълнения” и т.н.)? Това не е случайно. Онлайн търговците от висшата лига знаят, че е много по-печелившо да предлагат персонализирани алтернативи на клиента, вместо да очакват той сам да инвестира от времето си в безкрайно търсене и разглеждане на множество продукти, разположени в множество категории и подкатегории. Надграждането на системата за препоръчване на продукти е приоритет номер едно за световните лидери в е-търговията. Причината за това е ясна – колкото по-улеснени в процеса на търсенето са клиентите, толкова по-голям е шансът поръчката да е от Вашия онлайн магазин, а не от този на конкуренцията. Това описват в свой анализ за безспорните ползи на алтернативните продукти Beeketing, международна маркетинг платформа за увеличаване на печалбите в онлайн търговията.
Съветът на Seliton: Използвайте модула за алтернативни продукти в комбинация с модула за подчинени продукти за още по-бързи и сигурни резултати! Модулът за алтернативни продукти помага на клиента да открие перфектния продукт. След като това вече е факт, модулът за подчинени продукти ще допълни поръчката с аксесоари и други подходящи артикули. Това ще увеличи обема на количката и Вашите печалби ще нарастнат!