1. Кампании с обратно броене
Готови ли сте да усвоите нов инструмент за търговско майсторство? Сега търговците, които желаят драстично да увеличат обема на продадените стоки, ще могат да обогатят своя бизнес модел и да активират кампании с обратно броене.
С тези кампании Вие ще накарате посетителите на магазина ДА КУПУВАТ ИМПУЛСИВНО, БЕЗ ОТЛАГАНЕ. Освен с брояч по часове и дни, тези кампании се открояват със специални големи банери, самостоятелни страници и тематично описание. Създавайки кампании с обратно броене Вие съчетавате успешната практика на сайтове като Grabo.bg с Вашата собствена и вземате най-доброто от двата свята.
Факт е, че големите отстъпки достъпни само за броени часове или дни, имат мощно въздействие върху психиката на купувача. Нещо повече, клиентите често се „пристрастяват“ към изгодните оферти и систематично ги търсят. Затова внимавайте - докато броячът върви надолу, поръчките вървят нагоре, а количествата във вашия склад мистериозно ще изчезват!
2. Специални комбинирани оферти (Cross Sell)
За първи път в България!
Само в онлайн магазини SELITON!
Предлагаме ви още един похват от висшата лига на търговците – Специални комбинирани оферти.
Специалните комбинирани оферти подсказват на клиента да закупи няколко артикула заедно за да спечели мигновено продукт-награда или комплиментарна отстъпка от друг продукт.
Магазинът автоматично показва на клиента какви са условията на специалната оферта, кои продукти да съчетае и каква награда може да вземе. И тези оферти могат да имат обратно броене.
Ще илюстрираме с примери гъвкавостта и широкото приложение на специалните оферти:
3. Други продукти, които може да ви харесат (Upsell Popup)
Извличате ли максимума от свързаните си продукти? Оттук нататък те няма да останат незабелязани.
Ако искате да продавате повече допълващи продукти, оставете системата SELITON автоматично и настойчиво да предлага на клиентите ви допълнителни артикули веднага след натискане на бутона „Добави в количката“.
Това е класически инструмент за стимулиране на продажбите, който намира приложение във всяка бизнес ниша. Вие решавате дали да показвате избрани от Вас продукти и категории или просто да оставите системата на автопилот да предлага Свързани продукти.
Тази функционалност има 2 режима на работа: настойчив, като изскачащ прозорец който се появява при всяко натискане на бутон "Добави в количката", и деликатен, като раздел под съдържанието на количката. Те могат да се ползват едновременно и да поднасят различно съдържание, удвоявайки шансовете ви за допълнителни приходи.
4. Промо прозорец
С този прозорец Вие може да посрещнете всеки нов посетител на магазина ви и да го поканите да хареса вашата Facebook страница, или да го поощрите да се абонира за имейл бюлетин, или да покажете банер с актуална промоция. А за да не става досадно, ние сме създали опция сами да определяте честотата на показване.
5. Интеграция в реално време с куриерска фирма Рапидо
Куриерският модул Рапидо предлага пълния набор от услуги, необходими за професионалната работа на онлайн търговците:
- изчисляване цената на доставка в реално време
- печат на товарителница директно от административната област на е-магазина
- избор между икономична и експресна поръчка
- доставка на пакети, палети и документи
- отваряне на пратката преди плащане
- застраховка, обратна разписка, тегло по подразбиране, платец по подразбиране и др.
- множество адреси на търговеца
Отличителна новост в модула Рапидо е синхронизацията на поръчката в посока от Рапидо към онлайн магазин SELITON – ако пратката е доставена системата на Рапидо изпраща информация до е-магазина и статусът на поръчката автоматично се променя.
6. Уеб ПОС модул за продажби на каса (във физически магазин)
За SELITON 8.0 създадохме Уеб ПОС модул, с който Вие може да осъществявате продажби във физически магазин, без да ползвате друга софтуерна система освен вашия онлайн магазин.
Достойнствата на SELITON Уеб ПОС модула са:
- има специален интерфейс за бърза и удобна работа
- не изисква специална техника, един компютър или таблет е достатъчен за да продавате на каса
- достъпен е директно в административната област на онлайн магазина ви
- осигурява ви единна продажбена система, с единно централизирано отчитане на складовите наличности
- може да работи с баркод четец (опционално)
7. Новият дизайн MegaShop с 4 готови теми и модул Дизайнер
Новият дизайн MegaShop e създаден да обслужва онлайн магазини с голям асортимент. Отличава се с бърза навигация на няколко нива, разделна търсачка и умело разпределение на богата информация. Ако вече сте големи и внушителни, с този дизайн ще имате подобаващо солидно излъчване. Дизайнът MegaShop идва с 4 готови цветови теми + възможността да си го направите уникален чрез модул Дизайнер.
8. Новият дизайн Fashion Boutique с 5 различни теми и модул Дизайнер
9. Новият дизайн New York
10. Мулти-раздели (Multi-Tabs)
Чрез мулти-раздели Вие може да покажете 6 пъти повече съдържание в най-видимата част на магазина ви. Сега началната страница, или която и да е друга страница, ще има още по-богато и разнообразно съдържание. По автоматичен начин, само с 2-3 клика, може да комбинирате Най-продавани продукти, Нови продукти, Блог статии, Препоръчани продукти, Актуални промоции, Марки и произволно HTML съдържание.
11. Мулти-банери
В чест на търговците, които искат да имат магазин с излъчването на модно списание, или да приличат на красива брошура създадохме функцията за мулти-банери.
Мулти-банерите внасят игривост и свежест в сайта ви и подчиняват безропотно вниманието на посетителя към вашите акценти. Ние сме ви подготвили добро разнообразие от асиметрични и симетрични подредби, но все пак държим да ви предупредим – консумирайте с мярка!
12. Нова поръчка от 1 страница, оптимизирана за мобилни устройства
Новият поръчков процес е по-лесен и по-модерен вариант на изпитаната ни поръчка от 1 страница. Когато се използва през мобилни устройства, системата активира специални клавиатури за въвеждане на имейл и телефон.
13. Портал за приложения Seliton Apps
14. Rest API с документация и клиентска библиотека в GitHub
15. Нова сървърна инфраструктура, базирана на Nginx
16. Анкета
Имате възможност да създадете кратки и дълги анкети. Кратката анкета, такава която задава само 1-2 въпроса, е подходящо да я поместите в лява или дясна кутия в сайта ви. Но ако искате да разпитате обстойно посетителите си, тогава използвайте дългата анкета, която ще излезе на цяла уеб страница.
17. Най-продавани продукти според категория
Освен презентирането на най-продавани продукти в общ план, сега във всяка категория се показват най-оборотните стоки в контекста на разглежданата категория.
18. Нови продукти според категория
Освен показването на нови продукти в общ план, сега във всяка категория най-отгоре се подреждат стоките, които са нови в контекста на разглежданата категория.
19. Автоматично откриване на липсващи преводи в продукти
За улеснение на търговците, които са експортно ориентирани и поддържат магазина си на няколко езика, създадохме „контролен пункт“ за проследяване на всички многоезични полета в магазина – продуктово име и описания, категории, марки, опции, варианти, атрибути, блог статии, инфо страници, методи за доставка и плащане и още други 20 екрана. Системата SELITON услужливо ви показва къде липсват преводи за да се захващате за работа
20. Интеграция в реално време с румънски куриери Fan Courier и Urgent Curier
За улеснение на търговците от Румъния разработихме модули за доставка с едни от най-големите местни куриерски компании Fan Courier и Urgent Curier.