Facebook CAPI Conversion Tracking
С помощта на този модул вашата реклама във Facebook ще стане още по-ефективна, защото ще получите много детайлна статистика за поведението на посетителите си и за успеха на рекламата ви.
		1. Действията, които се отчитат са:
- View content - Преглед на продукт (записва се име, цена и ID на продукт; име и ID на категория; име на марка)
 - Search - Търсене в магазина (записва се ключовата дума използвана от посетителя)
 - Add to cart - Продукти добавени в количка (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
 - Add to wishlist - Продукти добавени в Любими (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
 - Initiate checkout - Започване на поръчков процес (записват се ID-тата на всички продукти в количката)
 - Make purchase - Успешна поръчка (записват се ID-тата на всички продукти в поръчката и сума на поръчката)
 - Lead - ЕКСПРЕСНА ПОРЪЧКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
 - Complete registration - Завършване на регистрация (записва се имейл адресът на клиента)
 
2. Избор на валута
- ВАЖНО: Тъй като Facebook Ads Manager не поддържа лев, ние разработихме за ваше улеснение автоматична конверсия на стойността на продукта към валутата на вашия Facebook Ads Manager.
 
ВАЖНО: От 22.07.2021г. платформа SELITON поддържа и интегрaция с Facebook Conversion API (CAPI). Facebook CAPI се използва едновременно с Facebook Pixel.