платформа за онлайн магазини и складова система0700 45 155

Facebook CAPI Conversion Tracking модул

С помощта на този модул вашата реклама във Facebook ще стане още по-ефективна, защото ще получите много детайлна статистика за поведението на посетителите си и за успеха на рекламата ви.

ВАЖНО: От 22.07.2021г. платформа SELITON поддържа и интегрaция с Facebook Conversion API (CAPI). Facebook CAPI се използва едновременно с Facebook Pixel.
 

1. Действията, които се отчитат са:

  • * View content - Преглед на продукт (записва се име, цена и ID на продукт; име и ID на категория; име на марка)
  • * Search - Търсене в магазина (записва се ключовата дума използвана от посетителя)
  • * Add to cart - Продукти добавени в количка (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • * Add to wishlist - Продукти добавени в Любими (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • * Initiate checkout - Започване на поръчков процес (записват се ID-тата на всички продукти в количката)
  • * Make purchase - Успешна поръчка (записват се ID-тата на всички продукти в поръчката и сума на поръчката)
  • * Lead - ЕКСПРЕСНА ПОРЪЧКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • * Complete registration - Завършване на регистрация (записва се имейл адресът на клиента)
     

2. Избор на валута

  • ВАЖНО: Тъй като Facebook Ads Manager не поддържа лев, ние разработихме за ваше улеснение автоматична конверсия на стойността на продукта към валутата на вашия Facebook Ads Manager.
 

2. Ефективност на продуктите – тук може да видите най-продаваните от Вас продукти, като отново може да ползвате следният набор параметри:

  • Количество
  • Отделни продукти
  • Приходи от покупки
  • Средна цена
  • Средно количество продадени стоки

 

3. Ефективност на продажбите – може да измерите приходите си отново по няколко параметъра:

  • Общи приходи
  • Процент на реализация от електронна търговия
  • Средна стойност на поръчката

 

4. Транзакции – тук може да разделите приходите си на:

  • Общи приходи
  • Данъците към тях
  • Разходите по доставка
  • Количества

 

5. Време до покупка

- тук може да видите какъв процент от хората са закупили стока от Вашият онлайн магазин при първо или последващо посещение.