02 439 01150700 45 155

Facebook Conversion Tracking модул

С помощта на този модул вашата реклама във Facebook ще стане още по-ефективна, защото ще получите много детайлна статистика за поведението на посетителите си и за успеха на рекламата ви.

ВАЖНО: От 22.07.2021г. платформа SELITON поддържа и интегрaция с Facebook Conversion API (CAPI). Facebook CAPI се използва едновременно с Facebook Pixel.
 

1. Действията, които се отчитат са:

  • * View content - Преглед на продукт (записва се име, цена и ID на продукт; име и ID на категория; име на марка)
  • * Search - Търсене в магазина (записва се ключовата дума използвана от посетителя)
  • * Add to cart - Продукти добавени в количка (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • * Add to wishlist - Продукти добавени в Любими (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • * Initiate checkout - Започване на поръчков процес (записват се ID-тата на всички продукти в количката)
  • * Make purchase - Успешна поръчка (записват се ID-тата на всички продукти в поръчката и сума на поръчката)
  • * Lead - ЕКСПРЕСНА ПОРЪЧКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ (записва се цена, име и ID на продукт; име на категория)
  • * Complete registration - Завършване на регистрация (записва се имейл адресът на клиента)
     

2. Избор на валута

  • ВАЖНО: Тъй като Facebook Ads Manager не поддържа лев, ние разработихме за ваше улеснение автоматична конверсия на стойността на продукта към валутата на вашия Facebook Ads Manager.

 

Вижте инструкции за настройки

 

2. Ефективност на продуктите – тук може да видите най-продаваните от Вас продукти, като отново може да ползвате следният набор параметри:

  • Количество
  • Отделни продукти
  • Приходи от покупки
  • Средна цена
  • Средно количество продадени стоки

 

3. Ефективност на продажбите – може да измерите приходите си отново по няколко параметъра:

  • Общи приходи
  • Процент на реализация от електронна търговия
  • Средна стойност на поръчката

 

4. Транзакции – тук може да разделите приходите си на:

  • Общи приходи
  • Данъците към тях
  • Разходите по доставка
  • Количества

 

5. Време до покупка

- тук може да видите какъв процент от хората са закупили стока от Вашият онлайн магазин при първо или последващо посещение.