Приятелски за търсачки уеб адреси
Приятелски за търсачки уеб адреси (Search engine friendly URLs) е автоматична опция в Summer Cart, която се активира с един клик и има доказано положително въздействие за оптимизацията на сайта ви.
Как работи?
- Всичко започва с имената на продуктите ви - вие изписвате смислени имена на продуктите и категориите, например категория „Детски дрехи за 3 годишни деца“
- Името на категорията или продукта автоматично се добавя в линка на тази страница и то с латински букви; например www.moiatmagazin.bg/detski-drehi-za-3-godishni-deca.html
- Summer Cart автоматично извършва валидна транслитерация на думите от кирилица към латиница по всички правила на Google
- Summer Cart автоматично добавя .html в края на линка
Структура по правилата на Google
Архитектурата на Summer Cart следва изцяло SEO изискванията на най-големите търсачки Google и Yahoo.
- Summer Cart има правилна структура на страниците – например в продуктова страница H1 e името на продукта, H2 е краткото му описание; в категорийна страница H1 е името на главната категория, H2 са имената на подкатегориите;
- Summer Cart отговаря на XHTML и CSS стандартите
- Архитектурата на магазина още от самото начало е изградена по такъв начин, че да позволява възможно най-лесно претърсване и индексиране на цялото съдържание.
МЕТА тагове на 3 нива
Всяка страница в Summer Cart има META тагове на 3 нива – заглавие на страница (Title), описание (Meta description) и ключови думи (Meta keywords), които се попълват директно от административната област на магазина, без необходимостта да се рови в HTML кода на сайта.
Не е необходимо да знаете какво са мета тагове, за да извлечете полза от тях. Те са едно от най-старите правила на оптимизацията и ние сме се погрижили използването им да е максимално лесно за всеки онлайн търговец.
В административната област на Summer Cart има раздел наречен "SEO" към всеки един продукт. Вие само попълвате най-важното за даден продукт или категория под формата на 10-20 ключови думи и фрази (съветваме ви да не повтаряте нормалното описание на продукта), а Summer Cart ги поставя в META тагове, с които допълнително улеснява индексирането на сайта и помага за по-добро позициониране.
Автоматично SEO и специални уеб адреси
Специален Title Tag с автоматични опции – Уникална функция, която няма да намерите в друга софтуерна система за онлайн магазини. Всяка страница, продукт, категория, новина може да има уникална структура на Title Tag. Най-хубавото е, че Summer Cart автоматизира процеса с използването на 4 вида променливи.
- %%COMPANY_NAME%% т.е. име на онлайн магазина
- %%PAGE_NAME%% т.е. име на страница (важи за всяка страница в уебсайта и магазина, т.е. продукт, категория, новина или коя да е динамична или статична страница)
- %%CATEGORY_NAME%% т.е. име на категория
- %%CATEGORY_BRANCH%% т.е. пътят на категорията от подчинена към главна категория
Тези променливи може да се подреждат в произволен ред, и по-точно както търговецът или неговият SEO консултант сметне за добре. С това Име на продукт + категория + пътя + името на магазина ще се показват директно в Тайтъла на страницата, и ще се заместват автоматично за всяка страница.
Поддържаме Sitemap протокол
Специални извадки (Rich Snippets) за Google и Yahoo
Това са специални извадки, които се показват в натуралните резултати на търсачките. Онлайн магазинът Summer Cart поддържа 2 формата за Rich Snippet:
- microformat, който се ползва от Google; Summer Cart има вградена поддръжка за hReview и hProduct microformats, което всъщност е всичко, което се поддържа от Google;
- RDFa, формат за специална извадка в Yahoo;