Summer Cart отново направи крачка напред и затвърди позициите си на лидер в създаването на иновативни онлайн магазини, като създаде нов модул за доставки интегриран директно със системата на In Time.
 
В партньорство с куриерската компания Ин Тайм и в стремежа си да отговори на нуждите на своите 2 300 Интернет търговци Мирчев Идеас създаде нов специален модул за доставки в Summer Cart, който е изключително практичен и гъвкав. Модулът In Time е достъпен само и единствено за клиентите на Summer Cart.
 
Новата софтуерна интеграция между Summer Cart и In Time позволява изчисляване на цената за доставка в реално време, печатане на товарителница и заявяване на куриер без търговците да напускат своя Summer Cart е-магазин.
 

Куриерската фирма Интайм, която е официален представител на UPS за България, държеше на пълнофункционален модул за доставка с цел да предостави качествена и бърза услуга на своите Интернет търговци. След обстойно проучване на желанията на търговските фирми, които работят с In Time и Summer Cart, и в съответствие с най-добрите практики в електронната търговия, двете фирми разработихме изключително практичен модул, който осигурява всичко необходимо за доставяне на поръчаните стоки.

С гордост можем да кажем, че платформата Summer Cart отново се доказва като най-иновативното решение на българския пазар и вярваме, че нашите разработки улесняват работата на онлайн търговците до най-малките детайли.

Пълно описание на възможностите на модула In Time:

  • Изчисляване на цената за доставка в реално време

  • Заявка за куриер
    • Търговецът може да заяви куриер директно от административната област на своя магазин. Търговецът задава ден и място от където иска да бъдат взети пратките.

 

  • Печат на товарителница директно от Summer Cart
    • При печат на товарителница търговецът избира дали пратката ще бъде взета от неговия адрес или ще тръгне от офис на In Time, като за улеснение адресът или офисът предварително са попълнени с Вашите данни, но по Ваше желание може да ги промените за всяка товарителница
    • В поле „Описание“ можете да напишете забележка за пратката, в коята да укажете съдържанието й. Писането на бележка не е задължително, но често е от полза на куриера при общуването с получателя. В поле „Референция“ може да отбележите дали пратката има застраховка, дали искате да получите обратна разписка и др. Товарителницата се отпечатва в PDF формат и има проследяващ номер. Благодарение на този проследяващ номер, можете да проверите статуса на пратката: дали тя е доставена, в очакване и др.
  • Доставка, тръгваща от офис на In Time
    • Търговецът може да посочи офис на In Time, до който той възнамерява да занесе пратката с цел да я изпрати на получателя. Тази услуга на In Time понижава чувствително цената за доставка.

 

  • Разрешени действия преди плащане
    • Модулът за доставка In Time предлага няколко вида действия при получаване на стоката, преди нейното заплащане.
      - Получателят може да прегледа и тества доставката, преди да я заплати.
      - Можете също да посочите, че разглеждането на пратката преди плащането й не е позволено.
  • Завишаване цената на доставката
    • При нужда онлайн търговецът може да завиши цената за доставка на пратките, независимо от предлаганата съответна цена на In Time.
  • Отчет за поготвени, но непредадени пратки
    • В модула за доставки In Time може да видите всички пратки, които още не са взети от куриер и да отбележите коя желаете да бъде взета сега.

 
  • Единна ставка за цена на доставка
    • По желание на онлайн търговеца всички доставки могат да имат една и съща цена за доставка. Тази функция се ползва често от големи вериги, и е важна част от маркетинговата им стратегия.
  • Данни на търговеца
    • В графа „Достъп до In Time уеб услуги“ въвеждате предоставеното ви потребителско име и парола от In Time. След това въвеждате адреса на Вашата фирма, лице за контакт и телефонен номер. Този адрес се превръща в „адрес по подразбиране“ и можете да го посочите като адрес за вземане на пратките.
  • 8 различни методи за доставка
    • Модулът за доставка In Time предлага 8 метода за доставка: Стандарт спестовен, Стандарт експрес, Експрес, Супер експрес, Съботна доставка, Врата офис, Офис врата, Офис офис. Вие избирате кои методи да са активни и видими в клиентската област на онлайн магазина Ви.

  • Обнови офиси на In Time
    • В системата на Summer Cart има въведени населени места. Имате възможност, да обновите населените места и офисите директно от системата на In Time.
  • Посочвате вид на стоката
    • По Ваше желание можете да обозначите вида на стоката – дали тя е чуплива, има ли застраховка, дали са документи.
  • Метод за получаване на плащане
    • Онлайн търговецът посочва кака да получава сумите заплатени от клиентите при продажба с наложен платеж. Вариантите са два: в брой или по банков път.
  • Без такса за наложен платеж
    • Може да активирате тази функция от административната област на онлайн магазина Ви. Може да зададете „Без такса за наложен платеж“, ако доставката също ще бъде безплатна.
 

Защо да изберете доставка с In Time:

 
  • Имате възможност за постоянно проследяване статуса на поръчката както през административния панел на Summer Cart, така и през електронната страница на In Time на адрес http://www.intime.bg.
  • Можете да изпращате пакети до всяка точка на България.
  • Куриерите на In Time работят и в събота, като има възможност пратките, приети в събота, да достигнат до получателите си още в понеделник.
  • In Time има 35 бюра, които покриват 100% територията на България.
  • Всеки собственик на онлайн магазин, който има нужда от съдействие при настройването на модула, може да разчита на помощта на служителите на In Time на тел.: 0700 1 88 77

 

 

Вземете модула In Time БЕЗПЛАТНО:

Модулът In Time се предоставя и инсталира безплатно от екипа на Summer Cart в онлайн магазини с версия 5.0 и активна поддръжка, както и за всички магазини на месечен план. Може да заявите желание на тел. 0700 45 155 (на цената на 1 градски разговор за цяла България) или на имейл адрес sales@summercart.com.
Онлайн магазин от SELITON