Модул Super XML Eкспорт
С модул Super XML Eкспорт ти ще разпространяваш твоите продукти и снимки в други онлайн магазини по напълно автоматичен начин, директно, без съдействие на програмисти и без технически знания.
1. Гъвкав и лесен начин да изпратиш продукти към партньорски е-магазини
Твоите продукти ще се показват точно както ти желаеш - с имена, описания, снимки, цени и характеристики, които ти си заложил.
Поддържа се експорт на всичко:
- Име на продукт
- Снимки
- Производител
- Категория
- Описания
- Крайна клиентска цена
- Дистрибуторска цена
- SEO мета тагове
- Количества в наличност
- Опции
Напр. обувки с размер 42, 43, 44 и т.н. - Продуктови класове и атрибути
Напр. компютри с памет 8GB и процесор Intel - Варианти
Напр. рокли с размер S, M, L и цвят Бял и Черен - Етикети за наличност
Напр. наличен, на склад, на склад при доставчик, остават само 4 броя, по заявка и т.н.
2. Цени на едро по индивидуална схема
Определяш цени на едро по индивидуална схема за всеки твой дилър съобразно твоята търговска политика.
Може да посочиш отстъпка от крайна клиентска цена, или надценка върху твоята цена за партньори (дилъри, реселъри, търговци на едро). Освен това може да даваш различни отстъпки / надценки за конкретни продукти, категории, производители. Тези цени автоматично ще се прилагат върху твоите партьорски е-магазини.
3. Синхронизация на пълен или частичен асортимент от твоите продукти
За всеки партньор ти сам решаваш дали ще пуснеш всичките си продукти в неговия е-магазин или само избрана конкретна категория, конкретни продукти или производители. В повечето случаи партньорите ще са щастливи да получат пълна и прилежна информация за целия ти асортимент.
4. Синхронизация по график и обновяване в реално време
Ако твоите партньори ползват платформата Seliton плюс модул за XML интеграция, то тогава цялата инфромация в техните е-магазини се обновява както по график, така и в реално време.
5. Аварийно активиране на синхронизация
Какво ще стане ако току-що си актуализирал цените на всичките си продукти със сезонно 20% намаление, а по разписание синхронизацията в партньорските е-магазини е чак след 2 дни? Едва ли ще искаш да губиш време, да изпускаш продажби и кротко да чакаш плановото обновяване. За щастие за такива случаи има аварийно активиране на синхронизация.
6. Мигновено спиране на изчерпани продукти
Следвайки примера от предходната точка, ти си направил сезонно намаление и си актуализирал продуктите си с новата ниска цена във всички дилърски е-магазини. Ако твоето сезонно намаление е неустоимо, много е вероятно твоите партньори бързо-бързо да разпродадат наличните количества. В такава ситуация ти можеш да ползваш функцията „мигновено спиране на изчерпани продукти“.
7. Отчети за пазарното търсене
Няколко умни отчета ти помагат да разбереш КОЛКО и КОИ продукти се разглеждат най-много от крайните клиенти.
За целта имаш отчети за:
- Общ брой преглеждания на продукти по дилър
- Преглеждания по продукт по дилър / всички дилъри
- Преглеждания по категория по дилър / всички дилъри
- Преглеждания по производител по дилър / всички дилъри
8. Отчети за старанието на партньорите
Няколко умни отчета ти помагат да разбереш:
- ДАЛИ твоите продукти се промотират подобаващо от всеки отделен партньор
- Кой партньор какви ПРОДАЖБИ прави;
За целта имаш отчети за:
- Общ брой преглеждания на продукти по дилър
- Продажби по продукт по дилър / всички дилъри
- Продажби по категория по дилър / всички дилъри
- Продажби по производител по дилър / всички дилъри
9. Процент на поръчваемост
Чудиш ли се ЗАЩО някои от продуктите ти се продават успешно, а други не? Ние ще ти помогнем да си отговориш на този въпрос – в твоя Super XML Export има отчет, показващ съотношението Преглеждания на страница / Продажби, т.е. процент на поръчваемост. Отчетът е по дилър, за всички дилъри и за твоите директни продажби.
Практически с този отчет ти ще разбереш дали твоите продукти са показани, представени, ценообразувани по правилния начин.
10. Може да подобряваш е-магазина си постоянно
Може да попълваш и актуализираш продуктова информация с каквато честота искаш – всичко се обновява безпроблемно. Когато започнеш да продаваш в Интернет скоро ще получиш обратна връзка и идеи от партньори, и от клиенти, какво може да се подобри в представянето на продуктите ти. Подобренията, които ще правиш в твоя е-магазин автоматично ще се разпространят към партньорските магазини при следващата синхронизация. Промените може да се разпространят и моментално чрез аварийно активиране на синхронизация. В други случаи стават и неволни грешки, които ти можеш да отстраниш своевременно след сигнал от дилъри.
11. Поръчките от дилърите идват автоматично при теб
Ако ти и твоите дилъри сте съгласни, имате възможност за автоматично прехвърляне на поръчка от е-магазина на дилъра към твоя е-магазин. По такъв начин във възможно най-кратък срок и без недоразумения ти ще можеш да изпратиш поръчката към дилъра или към крайния клиент.