Google Dynamic Remarketing. Пълен наръчник на настройките от А до Я. Част I

Дата: 18 Окт 2017

Google Dynamic Remarketing. Пълен наръчник на настройките от А до Я.
Част I

 

Динамичният ремаркетинг (може да го срещнете и като Ретаргетинг) е автоматично генерирана реклама, която “изпраща” клиентите, които вече са посетили магазина ви, обратно в него. Ремаркетингът е изключително ефективен при потребители, които са изоставили количката си в онлайн магазина, преди да финализират поръчката.

Ремаркетинг ще ви помогне да се свържете отново с клиентите, които вече са проявили интерес към вашите продукти. Ето как се случва това:

- Google използва бисквитка/пиксел/таг, за да проследи всяко действие на всеки посетител във вашия онлайн магазин

- На база събраната информация, Google “преследва” вашите клиенти и им показва рекламни изображения на вашите продукти спрямо личните им интереси и предпочитания

Ремаркетинг е страхотен начин да достигнете до вашите клиенти, които вече са проявили интерес към вашия онлайн магазин, разгледали са определени продукти и са напуснали без направена поръчка.


Ремаркетинг е много подходящ начин за комуникация и с клиентите, които вече са пазарували от вас. Шансът да ги убедите да ви се доверят отново и да продължат да пазаруват от вас е много по-голям и изисква много по-миимални инвестиции в реклама, отколкото когато става дума за хора, които за пръв път научават за съществуването на вашия магазин.


 Готови ли сте да настроите вашата първа ремаркетинг кампания и да превърнете   загубения трафик в реални продажби? Следвайте заедно с нас тези лесни стъпки!
 

 

 

РЪКОВОДСТВО СТЪПКА ПО СТЪПКА

1. Свържете се с Търговския отдел на Seliton и заявете активиране на добавката Google AdWords Dynamic Remarketing във вашия магазин.

2. Създайте и настройте вашия Remarketing (Global) Tag, като за целта:

2.1. Влезте във вашия Google Adwords профил, като последвате този линк: https://adwords.google.com

2.2. От голямото падащо меню в горния десен ъгъл на екрана кликнете върху "Audience manager" (намира се под втората секция "Shared library"):


Seliton-Google-Dynamic-Remarketing-Setup-Guide-1


2.3. От вертикалното меню вляво изберете третата опция "Audiences Sources":


Seliton-Google-Dynamic-Remarketing-Setup-Guide-2


2.4. Ще видите кутия AdWords Tag. Изберете опцията "Edit source" от горния десен ъгъл на кутията:


Seliton-Google-Dynamic-Remarketing-Setup-Guide-3


2.5. Маркирайте втората възможност "Collect specific attributes or parameters to personalise ads". Ще се отвори още едно поле с възможности за избор на "Business type". Маркирайте последната възможност "Custom". Кликнете върху синия бутон Save and Continue:


Seliton-Google-Dynamic-Remarketing-Setup-Guide-4

2.6. Ще получите екран с код, който изглежда така:


Seliton-Google-Dynamic-Remarketing-Setup-Guide-5


2.7. Необохидма ви е само една малка част от него. Копирайте цифрите след надписа /gtag/js?id=, както е показано на долната снимка:

 

Seliton-Google-Dynamic-Remarketing-Setup-Guide-6


Вече се сдобихте с вашия уникален код и сте с една крачка по-близо до старта на първата ви Динамична реклама в Google. В следващата статия ще продължим със следващите стъпки!

 

>>> ПРОДЪЛЖЕТЕ КЪМ ЧАСТ II от НАРЪЧНИКА НА SELITON <<<

Остави мнение/коментар

  • Все още няма коментари
Онлайн магазин от SELITON